دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: هر سه سینمایی که در اصفهان برای اکران فیلم های جشنواره فجر در نظر گرفته شده اند، از سینماهای مدرن اصفهان هستند و هیچ کمبودی به لحاظ اجرایی ندارند.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 09 February 2023

رضا دهقانی با بیان اینکه فیلم "کت چرمی" تا این لحظه با استقبال خوبی در اصفهان مواجه بوده گفت: تلاش میشود سانس فوق العاده برای آن داشته باشیم.

به گفته وی امسال بیشترین فیلم را نسبت به سال‌های گذشته به جشنواره فیلم فجر اصفهان آورده ایم این در حالی است که ۲۱ فیلم بخش سودای سیمرغ در جدول اکران ما قرار دارند و در حال اکران هستند.

دهقانی خاطرنشان کرد: مولفه هایی همچون موضوع و کارگردان فیلم در میزان استقبال از فیلم مهم هستند و تمام عوامل دست به دست هم می دهند که فیلمی بتواند مخاطب را به سینما جذب کند.

وی افزود: انتظار داریم نگاه ها به سمت و سوی جشنواره باشد و رسانه ها به صورت پویاتر و فعال تر در جلب مخاطب، تشویق و ترغیب مردم برای استقبال از جشنواره فیلم فجر عمل کنند.

وی اظهار داشت: ما به عنوان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، سهم خودمان را انجام داده ایم و فضا را برای اکران فیلم ها فراهم و هماهنگ کرده ایم اما این جشنواره که مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگترین رویداد و بهار سینمایی ایران است، نیاز به همگرایی و اهتمام بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار