چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی «آوای چکاوک» طی مراسمی در سرسرای حکیم جرجانی یاسوج با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 23 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان گفت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی آوای چکاوکدر سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار شد که در این مراسم گروه‌های منتخب جشنواره به اجرای برنامه پرداختند و این جشنواره برگزیدگان خود را در رشته‌های مختلف سرود شناخت.

پیمان جمشیدی افزود: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ اثر از سراسر استان به جشنواره ارسال شد که بعد از داوری و بازبینی آثار از گروه‌های برگزیده خواهران و برادران در مراسم اختتامیه این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

جمشیدی تصریح کرد: در این جشنواره سرود "بازی اشکنک" تولید واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد توسط گروه سرود پسران خورشید توانست مقام برتر این جشنواره را کسب نماید.

ضمناً چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی چکاوک به میزبانی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه دنا، سازمان بسیج دانش آموزی، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری یاسوج، فرماندهی انتظامی استان، امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار