پروژه های عمرانی و خدمات شایسته به شهروندان اولویت شهرداری است
کد خبر: ۱۰۹۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 09 February 2023

کاوه پور با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال ١٤٠٢ به شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در این لایحه ١٠ هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری آبادان تعریف و پیش بینی شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون درآمدهای پایدار مصوب شده و الزام است شهرداري ها بر مبنای این قانون عمل کنند سرفصل ها را بر مبنای دستور العمل های قانون درآمدهای پایدار تدوین و تنظیم کردیم.

وی افزود: یک سری ضعف ها و ابهاماتی در بودجه قبل وجود داشت که سعی کردیم در بودجه ١٤٠٢ آنها را برطرف کنیم تا بتوانیم سال آینده در پروژه های عمرانی قدم موثرتري برداریم و کارهای بیشتری در شهر عملیاتی شود.

شهردار آبادان گفت: در بودجه پیش بینی شده سال ١٤٠١ حدود ٤٠ درصد برای سهم عمرانی تعریف شده بود ولی در بودجه ١٤٠٢ حدود ٥٢ درصد از سهم بودجه به عمران اختصاص داده شده و سعی کردیم بدهی هایی که از سال های قبل انباشته شده نیز در بودجه آتی تدوین شود تا در سال آینده با چالش کمتری مواجه شویم.

وی با اشاره به تاسیس شهرداری آبادان در سال ١٣٠٣ گفت: چشم اندازی در این زمینه در بودجه سال آتی تدوین شده زیرا پایان سال آینده وارد صد سالگی شهرداری آبادان خواهیم شد و سعی داریم در راستای این چشم انداز اقداماتی انجام شود تا جشن صد سالگی با شکوهی در شان مردم آبادان گرفته شود.

کاوه پور مبلغ کل بودجه شهرداری آبادان در سال ١٤٠٢ را ١٠ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مبلغ به گونه ای تدوین و تنظیم شده تا بتوانیم سال آینده ضمن اجرایی شدن پروژه های عمرانی در بحث خدمات شهری نیز کیفیت مطلوبی را جهت رضایتمندی مردم شریف آبادان ارائه و نسبت به گذشته تقویت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار