امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : دلار همواره یکی از پشتوانه های قدرت آمریکا در دنیا بوده است که اما امروز بسیاری از کشورهای دنیا در معاملات بین المللی دلار را حذف و با پول خود تجارت انجام می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 22 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه سیاسی نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام بیان کرد :: عید در اسلام عید پاداش مجاهدتی است که مسلمانان انجام داده اند، عید فطر پاداش مومنان به خاطر روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان و آمرزش فراتر از تصور ما برای کسانی است که مشمول غفران و رحمت الهی شده اند.

وی گفت : حضرت امام صادق علیه السلام در خصوص عید سعید فطر می فرماید که امروز روزی است که مومنان پاداش داده می شوند و این شبیه ترین روز به روز قیامت شماست، به یاد خروجتان از قبرهای تان و منازلتان باشید که به سوی خدا با می‌گردید.

امام جمعه ایلام افزود :  سال جدید انسان از عید فطر آغاز می شود که در مسیر بندگی خداوند متعال قرار گیرد و در واقع عید فطر، آغاز سالی برای رسیدن به خدا است که انسان متوجه باشد که اعمال دینی و واجبات خود را انجام دهد.

وی مطرح کرد : آمریکا با تکیه به غرور و قدرت سیاسی و نظامی خود برای آزادی گروگان ها و نیروی های نفوذی ماجرای ۱۳ آبان سال ۵۸ اقدام به یک عملیات هلی بُرد انجام داد، هرچند برنامه ریزی آنها صددر صد دقیق و از نظر هواشناسی بهترین زمان را پیش بینی کرده و قوی ترین و زبده ترین نیروها را برای این عملیات به کار گرفته بودند و اما قدرت خداوند به واسطه حرکت رمل ها و ایجاد طوفان شن‌ مانع پیشروی قوای نظامی آمریکا شد و این تیم با برجای گذاشتن تجهیزات نظامی خود در صحرای طبس، از انجام ماموریت خود ناتوان ماندند.

امام جمعه ایلام گفت : ملتی که پای ارزش های خود بایستند و از آرمان هایش دفاع کند نصرت الهی نصیبش می شود.

وی ادامه داد : وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه و خلیج فارس یک رویکردی جدید نسبت به جمهوری اسلامی را در بین این کشورها شکل داده است و کشورهای منطقه برای ارتباط با کشور جمهوری اسلامی همه شرایط ما را پذیرفتند و امروز از جمهوری اسلامی استقبال و به نظام سلطه پشت کرده اند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار