دادستان:
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی «رود دره» اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و چهار ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 17 June 2023

ساخت و سازهای ناایمن و غیرمجاز رود دره تهران تخریب شد

به گزارش تابناک تهران، علی صالحی روز شنبه با اشاره به همکاری شهرداری ناحیه دو تهران و عوامل انتظامی در ساماندهی رود دره اوین - درکه اظهار داشت: این طرح به عنوان یکی از پروژه‌های کلان مدیریت شهری شهرداری تهران در برنامه‌های سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح حمایت از حقوق ساکنان محدوه پیش بینی شده است، افزود: مسکن‌های نامناسبی در این محدوده احداث شده که از نظر ایمنی و سازه‌ای شاخص‌های استاندارد را ندارند و به دلیل واقع شدن در حریم بزرگراه و رودخانه امکان ادامه سکونت وجود ندارد.

دادستان تهران تصریح کرد: این عملیات با حضور مدیران شهری منطقه دو، نیروهای خدوم پلیس فاتب، یگان امداد، یگان حفاظت شهرداری تهران، نیروهای شهربان، نیروهای اجرایی منطقه، مجموعه‌ای از دستگاه‌های خدماتی؛ اداره گاز، برق، اورژانس، آتش نشانی، برق و شرکت آب و فاضلاب و با حفظ صیانت از حقوق ساکنان در محدوده جنوبی شهرک نیایش، اجرایی شد.

صالحی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران برای افراد سودجویی که از عدم آگاهی شهروندان سوء استفاده کرده و این املاک را با حداقل قیمت به فروش رساندند پرونده تشکیل و به دادستانی تهران ارائه کند تا در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم وحفظ بیت المال، رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار