رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم از اطفای آتش‌سوزی در یک کارگاه رنگ‌کاری در روستای وهن‌آباد شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: این حادثه یک مجروح داشت که با اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 22 October 2023

حمید رزاقی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم در خصوص حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: ظهر امروز حادثه آتش‌سوزی در کارگاه رنگ‌کاری در روستای وهن‌آباد شهرستان رباط کریم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران و نیروهای عملیاتی ایستگاه مرکزی به همراه تجهیزات اطفای حریق و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد که آتش‌سوزی در کارگاهی با کاربری مربوط به صنایع رنگ‌کاری روی داده است و آتش نشانان از چند طرف وارد عملیات شدند و موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم گفت: تنها مصدوم این حادثه به‌علت شدت جراحات با کمک اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران برای درمان منتقل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار