این همایش برخی نخبگان، دانشگاهیان، فرهیختگان و اندیشمندان استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده بودند تا با همفکری و هم‌اندیشی بسترهای لازم را برای کمک به استان فراهم نمایند
کد خبر: ۱۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 18 October 2015

 اولین گردهمایی اندیشکده علمی تخصصی فرساد پژوهان رایمند استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و غلام‌محمد زارعی عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،این همایش برخی نخبگان، دانشگاهیان، فرهیختگان و اندیشمندان استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده بودند تا با همفکری و هم‌اندیشی بسترهای لازم را برای کمک به استان فراهم نمایند.

البته اولین گردهمایی اندیشکده علمی تخصصی فرساد پژوهان رایمند استان کهگیلویه و بویراحمد نیز غایبین بزرگی داشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، دانشگاه یاسوج و برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی از جمله غائبین این همایش بودند.

غیبت رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج و آل‌بویه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و ظریف رئیس علمی کاربردی استان روسای دانشگاه‌های استان بودند که در این همایش حاضر نشدند، در حالی که چمن یکی از سخنران جلسه بود و همین مسئله باعث شد تا تاجگردون به آنها تذکر بدهد و در این زمینه بیان کرد: روسای دانشگاه‌های استان باید در این جلسه حاضر می‌شدند، چرا من و آقای زارعی برنامه‌هایمان را برای حضور در این گردهمایی تغییر دادیم.

وی گفت: من اینجا تذکر می‌دهم که چرا مسئولان دانشگاهی ما در این گردهمایی که برای تقویت دانش و کار علمی برپا شده، نیستند؟ این چه تفکری است که بگوییم از این و آن خوشم می‌آید یا نمی‌آید؟

نماینده گچساران و باشت خطاب به استاندار و معاونین گفت: امروز باید همه می‌بودند ولی می‌بینیم که نیستند و من نمی‌دانم چرا نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار