مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: در سال‌جاری 700 سری جهیزیه توسط بسیج به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 26 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان به تشریح ویژگی‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: اگر بخواهیم بسیج را معرفی کنیم باید بسیج را به معنای واقعی کلمه بشناسیم و وقتی هم که بسیج شناخته شد به طبع اهدافش هم مشخص می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان اهل تقوا و راست‌گو و بندگان مخلص خدا هستند، گفت: بسیج به آن چه که لازم بوده و گفته به آن عمل کرده است.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرموده بودند که باید هسته‌های مقاومت را در همه جهان به وجود بیاوریم و همین اتفاق نیز افتاد، ادامه داد: امانت‌داری یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج است و بسیج از دین، اعتقادات، فرهنگ اصیل انقلاب و... صیانت می‌کند.

بیگدلی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج را وفا به عهد برشمرد و اظهار داشت: بسیج به عهد و پیمان خود وفادار است، حال که این عهد و پیمان یا با خون شهدا بسته شده باشد و یا قرآن، دین و یا با همه اقشار مختلف جامعه بسته باشد به آن وفادار است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه بسیج با همه هجمه‌هایی که برای انقلاب اسلامی وارد بوده توانسته یک کادرسازی خوبی برای انقلاب انجام بدهد، ادامه داد: در حال حاضر کادر سازی خوبی اتفاق افتاده است، مثل کادر سازی از نوع شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید عجمیان، شهید آرمان علی وردی و این یکی از مهم‌ترین ویژگی قشر بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج خلا‌ءها n> و مشکلاتی که در جامعه به وجود می‌آید را رفع می‌کند و مصداق بارز این اقدام را در زمان کرونا شاهد بودیم، ادامه داد: بسیج یک استحکام درونی ایجاد می‌کند که دشمنان فکر تهاجم به آب‌وخاک این کشور را از سر بیرون کنند.

بیگدلی با بیان اینکه بسیج در راستای بحث تعمیق ارزش‌های اصیل انقلابی را توسعه می‌دهد، بیان داشت: انقلاب ما دارای یک سری ارزش است و هر انقلابی هم باارزش‌هایش زنده است، دشمنان تلاش می‌کنند ارزش‌ها را بشکنند، اما بسیج درصدد است این ارزش‌ها را حفظ کند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه بسیج یک امنیت پایدار بر پایه توانمندی‌های بومی ایجاد کرده است، افزود: بسیج هر چه که در توان داشته باشد در بحث ارکان نظام وارد عمل می‌شود.

بیگدلی با بیان اینکه بسیج همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا علم را توسعه بدهد، بیان داشت: بسیج در همه حوزه‌ها اقداماتی فراوانی انجام داده است و می‌دهد ضمن اینکه در سال جاری قریب به ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار