استاندار اصفهان گفت: دشمن می‌داند که بزرگترین و مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، حضور مردم در امور مختلف و انسجام و وحدت اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 03 January 2024

سیدرضا مرتضوی در دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه افزود: از همین رو دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم را در امور مختلف کشور کمرنگ کند.

وی اظهار داشت: در این شرایط بایستی هر فرد در هر جایگاهی، همبستگی میان مردم را تقویت و امیدآفرینی کند، درغیراینصورت به اصلی‌ترین مؤلفه جمهوری اسلامی که انسجام و وحدت اجتماعی است، خدشه‌ وارد می‌شود.
وی با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی گفت: شهید بزرگوار سردار سلیمانی نماد زیست مجاهدانه برای اعتلای کلمه‌الله در سراسر گیتی و فریادرسی و دادخواهی از مظلومان بود.
استاندار اصفهان ادامه داد: نگاهی که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت دنبال می‌کرد، از حیث میزان اُنس این شهید والامقام با شهادت، کم‌نظیر است و ما معتقدیم که حیات آن است که انسان پس از مرگش زنده باشد و این اندیشه و خط فکری سردار شهید سلیمانی بود.
وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان اصفهان گفت: از ابتدای شروع فعالیت مدیریت استان در دولت سیزدهم تاکنون قریب به ۵۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان احیاء و به چرخه فعالیت بازگشته است.
مرتضوی ادامه داد: در استان اصفهان نرخ بیکاری از ۱۲ و ۶ دهم درصد به هشت و ۹ دهم درصد رسیده و این اتفاقات مبارک تنها بخشی از خدمات دولت سیزدهم به مردم است.
وی یادآور شد: اما جبهه دشمن بیکار نمی‌نشیند و از روز نخست پیروزی انقلاب تاکنون حتی لحظه‌ای هم دست از فتنه‌گری علیه مردم کشور ما برنداشته است.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن این است که مردم ما بدرستی فکر نکنند و امیدی به آینده نداشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار