نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور بی‌نظیر مردم در استقبال از رئیس جمهور اسلامی ایران تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 07 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی از سنگ تمام زنجانی‌ها در استقبال از رئیس جمهور مردمی و کاروان دولت تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است: ۱۶ دی‌ماه شاهد دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان میزبان مهربان بودیم که با حضور گرم و صمیمی مردم خطه غواصان دریادل در استقبال از آیت الله رئیسی برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه افزوده شد.

در این پیام مشترک آمده است: سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به این دیار مصوبات و اعتبارات خوبی را برای اجرای طرح‌های بزرگ و کلان پروژه‌های اقتصادی،‌ صنعتی و کشاورزی به دنبال دارد که قطعا با اجرای آنها رونق اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه و عمران شهری و روستایی برای این استان به بار می آید.

اینجانبان وظیفه خود می‌دانیم از رئیس جمهور مردمی و انقلابی که در این روزهای حساس که حادثه تروریستی کرمان موجب شهادت و مصدومیت هموطنان عزیزمان شد به وعده خود برای حضور در استان زنجان جامعه عمل پوشانید و موجب خوشحالی و مسرت بیش از پیش مردم پایتخت شور و شعور حسینی شد.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: همچنین جا دارد از حضور باشکوه مردم استان زنجان در مراسم استقبال از رئیس جمهور و محکومیت اقدامات تروریستی کرمان به رغم برودت هوا و بارش رحمت الهی قدردانی و تشکر کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار