مدیرکل دفتر امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور؛
مدیرکل دفتر امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور گفت : شهرستان‌هایی که کمترین دستگاه‌های اداری دارند برای استقرار ادارات در قالب نمایندگی با ایجاد سایت یا مجتمع‌های اداری تجمیع شوند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 10 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد ابویی اظهار داشت : فرمانداران شهرستان‌ها با مشارکت استانداران نسبت به ایجاد مجتمع یا سایت‌های اداری و استقرار نیروهای اداری اقدام کنند.

علیزاده فرماندار بدره نیز گفت :  در آزمون‌های استخدامی، سهم بدره و دره شهر تجمیع شده و عمدتا شهروندان دره‌شهر باتوجه به جمعیت زیاد این شهرستان نسبت به بدره، در آزمون‌های بدره به‌کارگیری می شوند و افراد جویای شغل بدره ناکام می‌مانند.

وی افزود : موضوع سهمیه استخدام و به کارگیری نیروی اداری شهرستان بدره بایستی از شهرستان دره شهر مجزا و این مشکل مرتفع شود.

علیزاده ادامه داد :  یکی دیگر از مشکلات شهرستان بدره عدم استقرار برخی ادارات مهم از جمله راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیزات حکومتی، ثبت اسناد و املاک است و ساکنان بدره برای انجام امور اداری خود به دره شهر مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر ۳۵ اداره در شهرستان بدره مستقر هستند که از این تعداد ۱۶ اداره دارای ساختمان دولتی و ۱۳ اداره فاقد چارت اداری است.

علیزاده یادآور شد:  در شهرستان بدره برخی ادارات هنوز مستقر نشده اند و البته برای ایجاد مجتمع اداری با کمک بنیاد مسکن هفت هکتار از اراضی تملک شد که در صورت تأمین اعتبار این مجتمع احداث می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار