نماینده ولی فقیه در استان زنجان مردم را صاحب اصلی انقلاب دانست و گفت: این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب در دوران معاصر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 09 February 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، به در پیش بودن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و شرایط پیروزی انقلاب در آن مقطع را تشریح و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جامعه ایران فراگیر بود و مردم با پذیرش شرایط دشوار و همچنین عواقب اعتراض به رژیم طاغوت همه سد‌ها را شکسته و در نهایت به پیروزی رسیدند.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بیداری مردم را از نتایج پیروزی انقلاب دانست و افزود: پیروزی انقلاب در آن مقطع از تاریخ نتیجه ایستادگی مردم در مقابل توطئه و شقاوت نظام طاغوت بود که منجر به شکست ظلم شد و مردم نجات یافتند.

وی مردم را صاحب اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد: در واقع 22 بهمن یک روز تاریخی محسوب می‌شود چرا که مردم در 45 سال گذشته پای نظام برآمده از آن ایستادگی و در مقابل همه توطئه‌های مقاومت کردند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر صیانت انقلاب اسلامی در مقابل همه توطئه‌ها گفت: این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب در دوران معاصر محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر پیشرو بودن مردم زنجان در حمایت از انقلاب اسلامی افزود: باید یادآور شویم که حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر عرصه‌ها از جمله انتخابات دشمنان را مایوس و امنیت و قدرت ملی را ارتقا می‌دهد.

وی به دیگر مناسبت‌های پیش‌رو از جمله اعیاد شعبانیه اشاره و این ایام را گرامیداشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار