جانباز هشت سال دفاع مقدس عرصه انتخابات را میدان جنگ و جوانان را رزمنده‌های این میدان خطاب کرد و افزود: هر رای به مثابه تیری بر قلب دشمن است.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 14 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، صادق روشنی امروز، ۲۵ بهمن با اشاره به اینکه شنیدن الله اکبر سبب بیداری ما در این امت و نظام شده است، عنوان کرد: الله اکبری که ما در ۲۲ بهمن گفته‌ایم به این معنی است که خدایا ما نظام الهی تو را دوست داریم.

وی انتخابات را ادامه‌ای از زنجیره پیروزی انقلاب اسلامی و این نظام دانست و افزود: انتخابات به مثابه همان الله اکبری است که در ۲۲ بهمن گفته شده است و بر همه ما واجب است که این امر واجب را انجام دهیم.

ایران خانواده ماست و مشکلاتش را در درون خانواده حل می‌کنیم

جانباز هشت سال دفاع مقدس بیداری در برابر مشکلات و وضعیت نابه سامان مردم را از وظایف اصلی مسئولین خواند و اظهار کرد: مسئولین باید همانند حاج قاسم خواب را بر خود حرام کرده و تمام تلاش خود را کنند که مردم ثابت قدم در این راه بمانند.

روشنی ایران را به خانواده‌ای تشبیه کرد که در آن نظام سرپرست خانوار و مردم فرزندان آن هستند و خاطرنشان کرد: در همه خانواده‌ها مشکلات و مسائلی وجود دارد که با صبر و تحمل قابل حل است و نباید اجازه داد که بدخواهان از این موقعیت استفاده کنند.

وی با تاکید بر کلام امام حسین (ع) که حاجات مردم را به عنوان نعمت الهی یاد کردند، اذعان کرد: مسئولین باید خدمت کردن به جامعه را با همین دیدگاه بنگرند و سعی در برطرف سازی مشکلات مردم کنند.

پرچم انقلاب در دستان نسل جوان

جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در زمان جنگ حق علیه باطل پرچم افتخار و عزت الله اکبر در دستان من و همرزمانم برافراشته شده بود، تصریح کرد: در زمان حال به دلیل کهولت سن و زخم‌های افتخاری که در جنگ نصیبمان شده است باید این پرچم را به نسل جوان بسپاریم.

روشنی لازمه برافراشتن پرچم افتخار و عزت الله اکبر را به دست جوانان شرکت در انتخابات دانست و توضیح داد: در زمان ما حضور در جبهه‌های جنگ دفاع از وطن بوده است، اما حال جوانان ما باید در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند که نه تنها از وطن دفاع کرده بلکه ادامه دهنده مسیر شهیدان و جانبازان باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار