مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اعلام آمادگی جامعه کار و تولید برای حضور در پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفندماه خبر داد و گفت: نمایندگان جدید با تصویب قوانین کارگشا، از کار و تولید حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 21 February 2024

تابناک خوزستان: مجتبی ظفری پور اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری ‌اسلامی‌ است. راه اصلاح کشور، انتخابات است و کسانی ‌که دنبال اصلاح و ترمیم مشکلات هستند، باید به انتخابات رو کنند.

وی افزود: در این راستا جامعه کار و تولید همگام با سایر ملت ایران نقش خود را در روز ۱۱ اسفند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ایفا خواهند کرد و بار دیگر با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب برای مشارکت همه جانبه در انتخابات و انتخاب افراد شایسته و اصلح، حضور چشمگیر و وحدت آفرینشان را به منصه ظهور خواهند رساند و حماسه با شکوه دیگری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رقم می‌زنند.

ظفری پور ادامه داد: ۴۵ سال از عمر انقلاب بزرگ مردم ایران اسلامی می‌گذرد. انقلابی که نور فداکاری، ایثار و وحدت را بر دلها تاباند. در طول این ۴۵ سال همواره این نظام از سوی دشمنان مورد هجوم شدیدترین حملات و تقابلات بوده است. در تمام ‌این سال‌ها دشمنان نظام اسلامی همواره به کمین نشسته‌اند، اما با هوشیاری، انسجام و همدلی ملت و دولت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون نتوانسته‌اند آفتاب حماسه‌های فداکارانه مردم همیشه در صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی را کمرنگ کنند.

خانواده بزرگ کار و تولید همچون انتخابات گذشته حماسه‌ می‌آفرینند

وی با بیان اینکه حضور همه جانبه جامعه کار و تولید استان در پای صندوق‌های رای، نشانگر درایت، بصیرت و بیداری است، گفت: خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران، شرکای اجتماعی اداره کل اعم از کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمایی، شوراهای اسلامی کار، اتحادیه‌های تعاونی، اتاق تعاون، خانه کارگر و سایر تلاشگران عرصه کار همچون انتخابات گذشته با حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای حماسه‌ای ماندگار می‌آفرینند و پیروز این عرصه حماسی خواهند بود.

ظفری پور با اشاره به اقدامات دشمنان یادآور شد: در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس و پس از آن تقابل با ایران در عرصه‌های جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی که حضرت آقا تعبیر تهاجم فرهنگی را بکار بردند و در طول یکی دو سال اخیر استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در جنگ نرم و رسانه‌ای که در تمام این موارد آنچه که باعث شکست مذبوحانه رژیم سلطه شد، همانا بصیرت، ولایتمداری و وطن دوستی ایرانیان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: اتاق فکر غرب همواره در عرصه‌های مختلف بر جدایی ملت با دولت تکیه داشته که همواره این تئوری با شکست مواجه شده است و نمونه بارز آن حضور چشمگیر و میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود. به گونه‌ای که برآوردها حاکی از آن بود که جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن با افزایش ۴۰ درصدی روبرو بود.

ظفری پور گفت: متاسفانه برخی مشکلات که یا نتیجه شرایط حاکم بر جامعه از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه و یا بعضا نتیجه عملکرد برخی از مسئولین بوده، باعث شده است که دشمنان در عرصه انتخابات پیش روی نیز بر عدم حضور مردم حساب ویژه باز کنند. گرانی‌ها، مردم بویژه اقشار کم‌درآمد را با سختی‌های معیشتی روبه‌رو کرده است و رسانه‌های دشمن بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند مانع حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند باشد اما مردم شریف ایران میان مشکلات موجود، از جمله گرانی‌ها و دفاع از نظام همیشه تفاوت قائل هستند، چراکه تجربه به خوبی نشان داده راه‌حل عبور از مشکلات، حمایت از نظام است.

ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه شرایط حساس مواجهه نظام اسلامی با استکبار جهانی و جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ نرم، انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را از دیگر ادوار انتخابات گذشته متمایز کرده است، افزود: بدون شک، مهم‌ترین و ضروری‌ترین پیش‌نیاز برای ساخت مجلسی در تراز انقلاب، راهیابی نمایندگانی در تراز ملت انقلابی ایران است. مجلس تراز انقلاب اسلامی، مجلسی است که استکبارستیزی را به‌ عنوان اصل ثابت سیاست‌های نظام باور داشته و مرعوب تهدیدات نظام سلطه نمی‌شود. اعتقاد به جامعیت دین اسلام و ولایت مطلقه فقیه دارد و مردمی و ساده‌زیست است و به کانون‌های قدرت و ثروت هیچگونه وابستگی ندارد.

ظفری پور ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی و حمایت از طبقه محروم و مستضعف جامعه است. یک نماینده در تراز مجلس انقلابی، شجاع و مدافع حق است و به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند است. بصیر و دشمن‌شناس و دارای موضع روشن در قبال فتنه و انحراف است.

وی بیان کرد: نماینده انقلابی باید بصیرت داشته باشد چرا که یکی از صفات ضروری مجلس تراز انقلاب و نماینده اصلح این است که از مسائل سیاسی روز، اطلاع کافی داشته باشد و نسبت به شناخت و رصد تحولات و مواضع جریانات مخالف و معاند نظام اسلامی در هر زمان، اشراف کامل داشته باشد.

ظفری پور با بیان اینکه جامعه کارگری ایران همواره در طول سال‌های مبارزه با رژیم ستمشاهی پرچمدار مبارزه بوده و در دوران دفاع مقدس نیز علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده‌اند، گفت: تقدیم بیش از یکهزار و ۳۰ شهید کارگر در استان خوزستان مهر تاییدی بر مجاهدت جامعه شریف کارگری در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است. پس از دوران دفاع مقدس و در ایام سازندگی نیز در حالی که ایران اسلامی مورد تحریم همه جانبه قرار داشت اما بازهم جامعه کار و تولید نقش‌آفرینی کرد و امروز نیز جامعه کارگری کشور همچنان پای نظام، انقلاب، ولایت و خون پاک شهدا ایستاده است و مردم و مسئولان شاهد نقش آفرینی‌های جامعه کارگری در عرصه تولید و اقتصاد کشور هستند.

حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان معاندین و استکبار خواهد بود

وی اظهار کرد: بنابراین اعتقاد داریم برای پاسداری از تمامی ارزش‌های والای انسانی، همه آحاد جامعه، علیرغم اختلاف نظرها و دیدگاه‌ها باید پای آرمان‌های والای انقلاب بایستیم. انقلابی که برای به ثمر نشستن آن بیش از ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون ایثارگر جانفشانی و ایثارگری کردند؛ لذا حضور حداکثری در انتخابات با توجه به شرایط کنونی کشور مشت محکمی بر دهان معاندین و استکبار خواهد بود.

ظفری پور گفت: مدت‌ها است که موضوع تسهیل فضای کسب و کار و برداشتن موانع از پیش راه تولید به یکی از توصیه‌های پرتکرار کارشناسان اقتصادی تبدیل شده است. از آنجایی که جهت رفع موانع تولید، نیاز به اصلاح برخی از قوانین و مقررات است، نقش مجلس شورای اسلامی در این خصوص پر رنگ و مهم است.

وی افزود: استان خوزستان با توجه به شرایط خاص خود نیاز به نمایندگانی با انگیزه، خوش فکر، دارای ایده، قوی، توانمند و انقلابی دارد، چون ظرفیت‌ها و پتانسیل این استان بسیار بالا است. استان زرخیز خوزستان از لحاظ مساحت و جمعیت استانی بزرگ و پرچمعیت است و به لحاظ داشته‌ها، امکانات و منابع، استانی برخوردار است که در کشور بی‌نظیر است.

ظفری پور عنوان کرد: مهمترین موضوعی که می‌تواند منجر به رفع بخشی از مشکلات مردم استان باشد، حضور نمایندگانی است که در تصمیمات و تصویب لوایح و طرح‌ها حضور جدی و تاثیرگذار داشته باشند و همچنین انتظار حضور فعال این افراد را در کمیسیون‌های تخصصی داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: انتظاری که از نمایندگان در دور بعدی مجلس شورای اسلامی می‌رود این است که خود را مقید به حمایت از فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله توسعه بخش تعاون و رفع مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی که علاوه بر خلق ثروت، اشتغال نیز ایجاد می‌کنند، بدانند و با تصویب قوانین کارگشا و اجرایی، با تمام توان از کار و تولید حمایت کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار