اعضای علمی دانشگاه پیام‌نور استان ایلام در بیانیه‌ای به شرح زیر مردم را به شرکت پرشور در انتخابات فراخواندند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 27 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ در این بیانیه آمده است؛ اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته ایم. انتخابات مجلس شورای اسلامی میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم نموده است.

مردم ما می­‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می­کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می‌­باشند.

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردمسالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

با عنایت به جایگاه رفیع مجلس در نظام سیاسی ایران که عصاره ملت نام گرفته است بر ما مسلم است که منتخبین مردم تنها زمانی می‌توانند نمایندگی شما مردم شریف را بنمایند که حافظ اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی باشند و اگر حتی یکی از اصول را نتوانند آن گونه که شایسته در شان مردم ایران است، حفاظت و حراست نمایند، می‌بایست در انتظار رویگردانی مردم از آنان و نه از انقلاب و امام و رهبری باشند.

ملت شریف ما باید بکوشد وکلایی را به مجلس بفرستد که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز، احیای ارزش‌ها، احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(قدس‌سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم، تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند. مردم شریف ایران همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی کردند با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکی های آنان را خواهند گرفت.

ما اعضای علمی دانشگاه نیز همراه شما مردم بزرگوار در انتخابات مجلس شورای اسلامی به تبعیت از فرامین رهبری شرکت نموده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم نمود. ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و شهیدان حضور پر رنگی در این انتخابات مهم اعلام خواهیم کرد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار