رییس پلیس‌راه استان قم با اشار به بارش سنگین برف گفت:‌ جاده قم به اراک به دلیل کولاک و یخبندان مسدود است.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴ 29 February 2024

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مختار پناهی چهارشنبه شب در گفت وگویی اظهار داشت:‌ عوامل پلیس راه تنها در صورت اضطرار به خودروهایی که زنجیر چرخ داشته باشند ، اجازه تردد دراین مسیر را می‌دهند.

وی اظهار داشت:‌جاده قم به تفرش و قم به کهک نیز به دلیل بارش برف و یخبندان مسدود می‌باشد.

پناهی با اشاره به اینکه که پلیس و عوامل راهداری با تمام قوا در خدمت مردم هستند و اقدام‌هایی همچون نمک پاشی و برف روبی را انجام داده‌اند گفت: خوشبختانه حادثه تصادف منجر به فوت و مصدومیت در محورهای قم نداشته‌ایم.

وی گفت:‌ هم اینک محورهایی از جمله آزادراه قم - تهران، قم - گرمسار، قم - کاشان و جاده قدیم قم - تهران باز و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی به مردم توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی و افت شدید دما و یخ زدگی معابر و جاده ها، از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته، از سلامت خودرو اطمینان داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، با صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار