مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام:
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه مقدار ۲ هزار و ۱۹۶ تن انواع کود سولفاته در انبار مرکزی ایلام تخلیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 14 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سیامک بیگی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مقدار ۲ هزار و ۱۹۶ تن و ۶۵۰ کیلوگرم، انواع کود سولفاته در انبار مرکزی ایلام تخلیه شده است.

وی افزود: از این مقدار کود توزیعی مقدار ۳۳۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود سولفات آمونیوم گرانوله پتروشیمی ارومیه، مقدار ۹۳۰ تن و ۱۵۰ کیلوگرم سولفات پتاسیم و مقدار ۲۰۰ تن سولفات پتاسیم پودری پتروشیمی ارومیه و مقدار ۷۳۲ تن کود سولفات پتاسیم گرانوله بوده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام، ادامه داد: مقدار کود تخلیه شده در انبار مرکزی پس از تایید آنالیز کود بلافاصله به انبار کارگزاران در شهرستان‌ها حمل و سپس بین کشاورزان شده است.

بیگی خاطرنشان کرد: تخصیص کود به کشاورزان براساس اطلاعات زمین و محصول ثبت شده در سامانه جامع پهنه‌بندی و از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می‌شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: از این مقدار کود توزیعی، مقدار یک هزار و ۲۱۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم در سطح شهرستان دهلران و مقدار ۸۳ تن در سطح شهرستان دره‌شهر و مقدار ۱۶۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم در سطح شهرستان چرداول توزیع شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار