پیام تبریک کمال محمدبیگی به مناسبت آغاز سال نو
کد خبر: ۱۱۵۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 20 March 2024

کمال محمدبیگی با صدور پیامی؛ فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1403 هجری شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان‌های رودسر واملش تبریک و تهنیت گفت. ‎

 

، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت، نوروز و بهار قرآن در عالی ترین توازن و تقارن همانند جلوه و نمودی از ذات اقدس الهی برای تنبیه و تنبه مومنان و طالبان اَنفاس روحانی از راه رسیده اند و منظر درخشان و پرشکوه طبیعت چونان نشانه هایی از حق در سراسر گیتی گسترده شده است تا در هنگامه تحول و نوبه نو شدن؛ انسان با سیر در آفاق و انفُس؛ حقیقت هستی و وجود را دریابد.

امسال؛ همزمانی ماه خدا و ماه قرآن با نوروز، در شکوفایی فصل بهار، برای روزه داران فرصتی مغتنم است تا فصل عبودیت و بندگی حق را به تماشا بنشینند.

در سال 1403 تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) زمینه ها و بسترهای شکوفایی اقتصادی استان فراهم شود.

در این مجال؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام ایران اسلامی و شهرستان‌های رودسر واملش که مایه عزت و اقتدار ما هستند، حلول سال 1403 هجری شمسی را به مردم مومن و بزرگ این دوشهرستان و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران تبریک می گویم و با قدردانی از همه خدمتگزاران مردم در استان در بخش های مختلف؛ برای همگان از خداوند قادر متعال؛ سالی سرشار از توفیق، خیر، برکت و معنویت توام با عافیت به همراه احسن الحال را مسئلت می نمایم.

کمال محمدبیگی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار