معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۱۲۰ المان در ایام نوروز اکران می‌شود که ۶۰ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و ۶۰ المان با موضوع بهار طبیعت است.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 21 March 2024

به گزارش تابناک‌قم، مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه شهرداری در قالب طرح علمداران خدمت به ارائه خدمات می‌پردازد، اظهار کرد: اجرای این طرح از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا نیمه نخست فروردین سال ۱۴۰۳ نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح هر ستاد با محوریت ستادهای هشت‌گانه با عنوان ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر به انضمام ۱۱ کمیته شامل کمیته بهبود سیما و منظر شهری و فضای سبز، کمیته ایمنی و امداد؛ کمیته تأمین مایحتاج، کمیته اسکان، کمیته اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی، کمیته انتظامی، کمیته نظارت و ارزیابی و کمیته حمل‌ونقل و ترافیک فعالیت می‌کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری قم به انضمام بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری به ارائه خدمات می‌پردازند.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در کمیته سیما منظر و فضای سبز مباحث مربوط به گل آرایی و کاشت گیاه در سطح معابر، میادین و بوستان‌ها در دستور کار مناطق مختلف شهرداری قرار گرفته است و در این راستا بیش از ۵۰۰ هزار شاخه گل و گلدان‌های فصلی، بیش از ۱۵ تونل گل و ۹۰۰ فلاور باکس در سطح مناطق هشت‌گانه استفاده شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۲۰ المان در ایام نوروز اکران می‌شود که ۶۰ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و ۶۰ المان با موضوع بهار طبیعت است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در بعضی بوستان‌ها کمپ‌هایی برای اسکان موقت زائران فراهم شده است که در منطقه یک شهرداری قم بوستان مهدی و هاشمی، در منطقه دو بوستان امام رضا (ع)، در منطقه سه بوستان فدک، در منطقه پنج بوستان نماز و نیایش و در منطقه هشت بوستان غدیر آماده‌سازی شده است، همچنین بعضی مناطق فرهنگی و ورزشی و سوله‌های شهرداری نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار