شاید سخنان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، تذکری باشد برای کسانی که دغدغه معیشت را دنیا پرستی می دانند.کسانی که برای فرار از بی کفایتی های خود از دین هزینه می کنند و برچسب دین گریزی و مادی گرایی را به منتقدان می زنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 21 October 2015
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز که این روزها تبدیل به تریبون فریاد خواسته های مردم شریف استان مظلوم فارس شده اند در سخنانی به مسأله معیشت مردم پرداختند.

به گزارش تابناک فارس:آیت الله ایمانی که اخیراً به وضعیت بد اشتغال و اقتصاد و فرصت سوزی ها و تنگ نظری ها در استان فارس اشاره کرده بود امروز نیز با پر اهمیت دانستن معیشت مردم گفت:"دینی که معیشت مردم را کامل نکند دین نیست."

شاید این سخنان تذکری باشد برای کسانی که دغدغه معیشت را دنیا پرستی می دانند.کسانی که برای فرار از بی کفایتی های خود از دین هزینه می کنند و برچسب دین گریزی و مادی گرایی را به منتقدان می زنند.

مگر نه اینکه امام علی(ع) در سخنی گهربار می قرمایند:"از دري كه فقر وارد شود از در ديگر دين و ايمان خارج ميشود." و مگر نه اینکه مولای متقیان افتخار حکومت خود را تأمین مایحتاج زندگی اقشار جامعه اعلام کردند؟

پس چرا حالا که از وضعیت بد اقتصادی و سخت شدن معیشت مردم حرفی زده می شود عده ای که خود را نگران دین و آخرت مردم معرفی می کنند منتقدان را بی دین و مصرف گرا و غربزده می نامند؟

باشد که مسئولان سخن گهر بار مولا علی را هر روز با خود زمزمه کنند و بیشتر برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کنند.

به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
خیلی بد تیتر زدی تابی
اصلا تیترت برعکس مفهوم متن رو میرسونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
کاملا درست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار