استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، یک ماه قبل برای وزارت بهداشت واریز و طی روزهای آینده به این پروژه تزریق می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ 01 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در جریان بازدید از بیمارستان ملکشاهی این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۰.۵ درصد در حال اجراست.

وی  در جریان این بازدید، طی تماس تلفنی با "هاتف" رئیس بنیاد علوی، در خصوص سهم مشارکتی این بنیاد در ساخت بیمارستان بحث و گفت و گو کرد.

بنا بر گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.

بهرام نیا همچنین در جریان بازدید از پروژه تصفیه خانه آب ملکشاهی، مجموع اعتبار این پروژه را چهار هزار و ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون برای این پروژه یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۵۷۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه شده است.

وی ا با بیان اینکه همچنین یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال نیز برای این پروژه تامین اعتبار شده و به زودی پرداخت خواهد شد، ادامه داد : برای سال ۱۴۰۳ هم یک هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

استاندار ایلام افزود :  بنا به گفته سرپرست آبفای استان و پیمانکار، این پروژه طی چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهرام نیا در ادامه این بازدید با جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان ملکشاهی دیدار و گفت و گو کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار