معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مسوولیت صدور پروانه ساختمانی خارج از محدوده شهرها به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵ 08 April 2024

به گزارش  تابناک ایلام ؛ سعید هژبری در نشست هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان ایلام، اظهار کرد: صدور پروانه بناها و ساختمان‌های خارج از محدوده و حریم و بافت شهر و روستاها به زودی به سازمان همیاری‌ها واگذار می‌شود.

وی، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت مرز مهران شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه سازمان همیاری تعدادی غرفه در مرز مهران دارد باید با امکان‌سنجی از ظرفیت صادراتی مرز مهران برای درآمدزایی سازمان استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان ایلام تصریح کرد: در سال جاری باید منطقه ویژه اقتصادی مهران تعیین تکلیف و در خصوص عملکرد آن شفاف‌سازی لازم صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود: سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان به عنوان یک بازو برای شهرداری‌های استان تلقی می‌شود به طوری‌که شهرداری‌ها از طریق ماده (۱۹) می‌توانند با این سازمان وارد مذاکره شوند و مراودات و اقدامات اقتصادی لازم را بدون طی تشریفات قانونی انجام دهند.

هژبری تصریح کرد: همکاری دو سویه بین شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌ها موجب توسعه و گسترش این ۲ نهاد مردمی می‌شود و اصلاح مشکلات و معضلات سازمان همیاری و مجموعه شهرداری‌ها می‌بایست در اولویت کاری قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتفاقات مناسبی که طی ماه‌های آینده در همیاری شهرداری‌های استان رخ می‌دهد، سازمان شاهد به وجود آمدن منابع درآمد مناسبی باشد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار