مدیرکل امور اتباع استانداری قم با اشاره به حضور بیش از ۲۳۰ هزار تبعه و مهاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان در قم گفت: تمامی افراد مقیم در استان قم چه ایرانی چه غیر ایرانی باید نقش و وظیفه اصلی خود را در توسعه همه‌جانبه استان به نحو احسن انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 08 April 2024

به گزارش تابناک قم، علی اکبر زارعی شامگاه شنبه در نشست صمیمی روحانیون و دانشجویان مهاجر، با اشاره به فلسطین به‌عنوان مساله اول جهان اسلام، خاطرنشان کرد: جامعه مهاجرین مقیم قم همچون سنوات گذشته حضور درخشانی در آرمان خواهی و آزادی خواهی مسئله قدس و فلسطین داشته اند.

زارعی با اشاره به اقدامات مهم و اساسی دولت سیزدهم و سازمان ملی مهاجرت در ساماندهی حضور اتباع و مهاجرین خارجی در کشور گفت : نگاه جمهوری اسلامی ایران به حضور مهاجرین نگاه دین محور و بر پایه برادری استوار است.

وی با اشاره به ویژگی مهاجرپذیری قم، تصریح کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) ، مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه در استان قم محور وحدت، برادری و برابری بین مسلمانان جهان محسوب می شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره به اعطای کارت هوشمند به تعدادی از مهاجرین گفت: با پیگیری‌های سازمان ملی مهاجرت روند صدور و توزیع کارت هوشمند به اتباع و مهاجرین خارجی تسریع خواهد یافت.

زارعی با اشاره به اینکه موضوع فلسطین و قدس شریف ، آیین مشترک تمام آزادیخواهان جهان است گفت: امسال با شکل گیری طوفان الاقصی و طوفان الاحرار تمامی آزادیخواهان جهان بر علیه رژیم کودک ‌کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

مدیرکل امور اتباع استانداری قم همچنین گفت: حضور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم در مناسبت‌های ملی و آیینی مانند روز قدس شایسته تحسین است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار