مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده باش کامل پرسنل راهداری در روز گذشته و ۳۶ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ 11 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در روز عید فطر با توجه به پیش بینی بارش باران کلیه نیروهای راهداری در قالب ۴۹ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی در آماده باش کامل بودند و ۳۶ مقطع ریزش برداری و رفع آبگرفتگی سطح راه‌ها در جاده‌های استان انجام شده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی و نمک در محور شهرستان سنقر و کلیایی به قروه محدوده خسرو آباد به طول چهار کیلومتر باند انجام و ۱۰ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات رفع آبگرفتگی، پاکسازی قنو، پاکسازی سطح راه از گل و لای، هدایت رواناب‌ها و هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود ادامه بارش‌ها در استان کرمانشاه و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

کهریزی یادآور شد: کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه عارضه در محورهای مواصلاتی می‌توانند با شماره‌گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی مشکلات را مطرح کنند، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار