مربی فولاد خوزستان گفت: در بازی فولاد با شمس‌آذر، در نیمه دوم شمس آذر خیلی از ما بهتر بود، البته پنالتی هم به نظرم مشکوک بود و به نظر من می‌توانست پنالتی نباشد، روی هم رفته به بازیکنان فولاد خداقوت می‌گویم، امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 13 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، احمد آل‌نعمه جمعه شب ۲۴ فروردین در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان که با نتیجه یک بر صفر به سود شمس‌آذر به پایان رسید، اظهار کرد: در این بازی وزش باد اجازه نداد کیفیت مناسب بازی برای هر ۲ تیم رقم بخورد.

این مربی فوتبال ادامه داد: در این بازی ۲ نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم، یک دو صحنه مشکوک داشتیم که فکر می‌کنم یکی از صحنه‌ها آفساید نبود و گل ما سالم بود، در نهایت با وجود فشاری که در نیمه اول به شمس آذر وارد کردیم نتوانستیم به گل برسیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم تیم شمس آذر خیلی از ما بهتر بود، البته پنالتی هم به نظرم مشکوک بود و به نظر من می‌توانست پنالتی نباشد، روی هم رفته به بازیکنان فولاد خداقوت می‌گویم، امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

مربی فولاد گفت: به لحاظ فوتبالی فولاد خوزستان روند خوبی دارد، امروز بازی خوبی ارائه دادیم، ولی نتیجه نگرفتیم و این نشان می‌دهد روند ما امیدوارکننده است و می‌توانیم بهتر باشیم و به شرایطی برسیم که در بازی‌های آینده هم بهتر بازی کنیم و در جدول پیشرفت داشته باشیم.

آل‌نعمه در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم چراکه امسال سال سختی برای آنان بود و امیدواریم بتوانیم بعد از این خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم تا دل تماشاگران شاد شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار