نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عملیات وعده صادق بخشی از قدرت جمهوری اسلامی است و نشان داد هر تجاوز و یا عملیاتی علیه نظام جمهوری اسلامی با عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتر پاسخ داده می‌شود لذا هر گونه حرکت حماقت آمیز دشمن به عملیاتی ویران کننده در حجم وسیع تبدیل می‌شود که مراکز مختلف او را به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ 19 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به مباحث محیط‌های تربیتی از نگاه قرآن کریم اظهار کرد: یکی از این محیط‌های مهم محیط آموزش و پرورش است و دست باکفایت مربی باید متربی را در راستای رضایت خداوند تربیت کند.

وی افزود: یکی از وظایف مهم مربی این است که نگاه محاسباتی فرد تحت تعلیم را اصلاح و تربیت کند. معلمی که نگاه آخرتی را در تعلیم و تربیت ببیند، موفق است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: عدم نگاه یکسان به متربی از اصولی است که آموزش و پرورش باید به آن توجه کند لذا مربی باید خشم و مهر خدایی داشته باشد والا اگر نفسانی باشد متربی را به انحطاط می‌برد.

امام جمعه کرمان در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره کرد و ضمن اشاره به بزرگداشت سالروز شهادت شهید قرنی بیان کرد: ارتش در آمادگی و با اراده کامل برای انجام هر ماموریتی در جهت امنیت کشور مهیا است.

وی با اشاره به روز هوای پاک و محیط زیست اشاره کرد و آن را حق تک تک افراد امروز و نسل آینده دانست و توجه به این حقوق در عرصه‌های مختلف را وظیفه همگان عنوان کرد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به شکست امریکایی‌ها در صحرای طبس بیان کرد: روزگاری آمریکایی‌ها در این کشور اردوگاه زده و حمله به تهران را طراحی می‌کردند که خدا از ما دفاع کرد و طوفان شن طومار آمریکایی‌ها را در هم پیچید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه با بیان اینکه عملیات وعده صادق، تابلوی تمام نمای اقتدار نظام را به رخ دنیا کشید، گفت: در رابطه با این عملیات تحلیل‌های فراوانی وجود دارد و حتماً در آینده کتاب‌ها برای آن نوشته خواهد شد و از جنبه‌های مختلف ارزش والایی دارد.

وی افزود: این عملیات مهم، سرنوشت‌ساز و افتخار آفرین در شرایطی شکل گرفت که قریب به ۴۰ سال تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفتیم، اما با این وجود عملیات وعده صادق تنها بخشی از توانمندی دفاعی و نظامی کشور را به رخ دنیا کشید.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: اولین مسئله‌ای که در این عملیات خود را نشان داد قدرت ایمان و نگاه به امداد‌های الهی و دومین محور، زعامت رهبری است که با تکیه بر خداوند و بدون ترس و هراس از قدرت‌های مادی مهمترین تصمیم را امضا کرد و بزرگترین قدرت را در بخش دفاعی که رکورد‌های نظامی را در بخش‌های مختلف شکست در صحنه عمل شاهد بودیم.

امام جمعه کرمان گفت: جرات و شجاعت عملیات و تبدیل صحنه رجزخوانی به عملیات واقعی بخش دیگری از عملیات وعده صادق است که اگر دشمن دست از پا خطا کند برخورد می‌کنیم و نکته دیگر اینکه دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات گمراه کننده در برابر اراده پولادین شکست خورده است.

وی رسیدن به فناوری بالا که حاصل دستاورد بومی و داخلی است را جنبه مهم دیگری از این عملیات دانست و افزود: در برابر صف‌آرایی قدرت‌های اهریمنی دنیا برای خنثی کردن این عملیات، اما به فضل خدا قدرت نظامی ایران دست برتر را داشت.

علیدادی سلیمانی طراحی دقیق و از پیش اعلام شده را از دیگر جنبه‌های این عملیات دانست که در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی برای خنثی سازی عملیات جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه کرمان گفت: این بخشی از قدرت جمهوری اسلامی است و نشان داد هر تجاوز و یا عملیاتی علیه نظام جمهوری اسلامی با عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتر پاسخ داده می‌شود لذا هر گونه حرکت حماقت آمیز دشمن به عملیاتی ویران کننده در حجم وسیع تبدیل می‌شود که مراکز مختلف او را به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد کرد و مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای نظام جمهوری اسلامی و شیرمردان مدافع کشور و نیرو‌های مسلح به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد حمله قرار دهد که امیدواریم دشمن درس گرفته و دست از پا خطا نکند.

وی نشان دادن قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق و هماهنگی میدان و دیپلماسی که آرزوی حاج‌قاسم بود را مورد توجه قرار داد و گفت: همه آزادی‌خواهان دنیا و منطقه و هر ایرانی و ایران‌دوست برای اجرای این عملیات خوشحالی کرده و جشن گرفتند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار