به مناسبت هفته سلامت، همایش بزرگ پیاده روی کارکنان اداری آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز از محل اداره کل تا پارک ولایت شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ 22 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تبریک هفته سلامت گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی، تحرک مناسب و نحوه تغذیه سالم برای اصلاح سبک زندگی، نقش مهمی در کارایی و اثربخشی در فعالیت‌های روزمره دارد که باید جدی گرفته شود.
وی افزود: انجام پیاده روی و ورزش‌های همگانی می‌تواند در کاهش بیماری‌ها مؤثر باشد که توجه به ورزش از اولویت‌های کاری آموزش وپرورش استان خواهد بود.
جمالی با تقدیر وتشکر از معاونت تربیت و سلامت در توجه به ورزش و سلامت کارکنان گفت: برنامه‌های عملیاتی، بلندمدت و منسجم در جهت نهادینه سازی ورزش کارکنان در اداره کل برای حداقل یک روز در هفته برنامه ریزی شود تا همکاران با انرژی و شادابی در محل کار حاضر شوند.

پیاده روی کارکنان اداری آموزش و پرورش

فرشید کرمی معاونت تربیت بدنی و سلامت ادار کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: ورزش عامل شادابی، نشاط و پویایی در جامعه است که آموزش وپرورش در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی نقش مهمی دارد.
وی، مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش پیادوری را ترویج روزافزون فرهنگ ورزش و نقش چشمگیر آن در سلامت افراد در راستای داشتن زندگی بهتر و سالم‌تر عنوان کرد.
کرمی افزود: ما تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا با اقدامات موثر در این راستا در جهت حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان گام‌های موثری برداریم.
در پایان این همایش پیادوری، با برگزاری قرعه کشی به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار