کد خبر: ۱۱۶۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 23 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


دستگيري سارق محتويات داخلي خودرو کمتر از 24 ساعت در"آمل"

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق محتويات و مدارک داخل خودرو با 3 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"مجيد باقري" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخلي خودرو در اين شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

فرمانده  انتظامي شهرستان آمل، افزود:ماموران کلانتري11 با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه يک سارق را در کمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ باقري، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي، متهم را در عملياتي ضربتي دستگير و در بازجويي از وي به راز تاکنون به 3 فقره سرقت اموال داخلي ، مدارک خودرو و طلاجات پي بردند.

وي با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و سپس زندان شد، به شهروندان توصيه کرد: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي، در صورت مشاهده افراد ناشناسي که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه مي زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

----------------------------------

دستگيري 5 سارق سيم و کابل هاي برق با 44 فقره سرقت در "آمل" 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري 5 سارق سيم و کابل هاي برق و اعتراف به 44 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مجيد باقري" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، با اعلام اين مطلب گفت: در راستاي برخورد با سارقان حرفه اي ، طرح پيشگيري از سرقت با اولويت مقابله با سارقان سيم و کابل هاي برق با استفاده از تمام ظرفيت موجود در شهرستان آمل به مدت 2 شب اجرا شد.

وي افزود: مأموران کلانتري 12، پاسگاه دابودشت و پاسگاه گزنک شهرستان آمل پس از انجام گشت زني، موفق به شناسايي و دستگيري 5 سارق سابقه دار را دستگير و  3010 متر  سيم و کابل برق را کشف کردند.

سرهنگ باقري  ادامه داد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي دقيق پليسي به 44 فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بيان اينکه متهمان با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند، از شهروندان خواست:  در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.

----------------------------------

کشف خودروي سرقتي با دستگيري سارق و مالخر در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف 2خودروي مسروقه و دستگيري2 سارق خودرو و مالخرحرفه اي ،توسط پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" با اعلام اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع سرقت يک دستگاه خودروي پرايد در شهرستان نکا،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد : ماموران پليس آگاهي با تلاش بي وقفه و انجام اقدامات پليسي 2 سارق و مالخر حرفه اي را در حال جابجايي اموال مسروقه داخل خودرو شناسايي و دستگير و به مرجع قضايي معرفي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در ادامه ضمن بيان کشف 2 خودروي سرقتي از متهمان دستگير شده ، خاطرنشان کرد : متهمان پس از اعتراف به جرم خود مبني بر سرقت خودرو با تشکيل پرونده به مرجع قضايي  معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از شهروندان خواست : با پليس در زمينه پيشگيري از سرقت همکاري و خودروهاي خود را در برابر سرقت به تجهيزات ضد سرقت از قبيل قفل الکترونيکي ،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

----------------------------------

افزايش 21 درصدي دستگيري خرده فروشان مواد مخدر در مازندران 

رئيس پليس پيشگيري استان ازافزايش 21 درصدي دستگيري خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتري ها و پاسگاه ها در فروردين ماه خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ "سيد محسن جعفري" در تشريح اين خبر با تاکيد بر عزم جدي پليس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري و ساماندهي معتادان متجاهر ، اظهار داشت : ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي استان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي با انجام طرح هاي عملياتي و هدفمند در فروردين ماه سال جاري موفق به  دستگيري 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وي با اشاره به افزايش 21 درصدي  دستگيري خرده فروشان مواد مخدر افزود : در اين مدت با تلاش همکارانم در کلانتري ها و پاسگاه ها بيش از 27کيلوگرم  انواع مواد مخدر در سطح استان از اين افرادکشف و ضبط شد .

سرهنگ جعفري با بيان اينکه از آغاز سال جاري تا کنون شاهد افزايش 38 درصدي  دستگيري معتاد متجاهر در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته هستيم ، افزود :.شهروندان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي محلات خود ، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعاليت مجرمانه سوداگران مرگ ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

--------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در "تنکابن" 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف يک خودروي نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پليس اگاهي در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسايي يک خودروي نيسان حامل چوب هاي جنگلي در يکي از محورهاي کوهستاني خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامي غافلگيرانه خودروي نيسان را توقيف و در بازرسي از آن 3 تن چوب  که به صورت غير مجاز از جنگل هاي بالادستي تنکابن برداشت شده بود،را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي چوب در اين عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در اين رابطه پرونده اي تشکيل و متهم را به مرجع قضايي معرفي کردند.

سرهنگ ديلمي، ارزش چوب هاي مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل  شد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار