مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و حدود ۵۵ برنامه در سطح استان در این هفته اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶ 24 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رحیم زاده، پنجم اردیبهشت در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در تشریح برنامه‌ها و اقدامات این هفته، اظهار کرد: حدود ۵۵ برنامه در سطح استان در این هفته اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان اردبیل تاکید کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع و زیادی برنامه ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه پیش از نماز جمعه اشاره کرد و شروع برنامه‌های هفته کار و کارگر با حضور مدیرکل و مدیران کل شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت متبوع در مزار شهدا خواهد بود.

وی افزود: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویداد‌های فرهنگی- ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحد‌های کارگاهی و همچنین برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانجات نیز از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: روز‌های هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار