کد خبر: ۱۱۶۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 06 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 17/02/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

دستگيري اوباش حين درگيري در بيمارستان 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري اراذل و اوباشي که باعث درگيري و اخلال در نظم عمومي بيمارستان هاي خاتم و امام بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور" با اعلام اينكه مقابله با مخلان نظم و امنيت عمومي و افزايش احساس امنيت براي شهروندان همواره در دستور كار پليس قرار دارد، اظهار داشت: امنيت جامعه خط قرمز پليس است و ماموران در اين زمينه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وي در ادامه گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري و ايجاد رعب و وحشت توسط تعدادي از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومي در بيمارستانهاي خاتم و امام شهرستان بهشهر ، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با بيان اينكه ماموران پليس امنيت عمومي بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پليس پس از مشاهده درگيري با اقدامات صورت گرفته، 3 نفر اراذل و اوباش اين نزاع را دستگير كردند.

وي تصريح کرد : علت درگيري متهمان اختلافات شخصي بوده، و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ قلي پور در پايان با اشاره به اشرافيت اطلاعاتي پليس خاطرنشان کرد: تمامي فعاليت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد مي‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمي عليه امنيت و آرامش مردم، پليس در چهار چوب قوانين و مقررات با قاطعيت با آنها برخورد خواهد کرد.

-------------------------------------

دستگيري عاملان چاقوکشي و شرارت در نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري عاملان چاقوکشي و شرارت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 مبني بر وقوع يک مورد چاقوکشي، در حوزه شهري، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه متهم وهمدست وي پيش از حضور ماموران از محل متواري شده بود، افزود: با تحقيقات تخصصي و بررسي هاي بعمل آمده توسط رئيس کلانتري11اين شهرستان، عاملين چاقوکشي، شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دو ساعت پس از ارتکاب جرم دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح كرد: متهمين در تحقيقات اوليه پليس به بزه ارتکابي اعتراف و علت و انگيزه خود را اختلافات مالي اعلام کردند.

سرهنگ عزيزي با اشاره به اينکه برهم زدن نظم، امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز پليس است،گفت: ما اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهيم داد و با افراد خاطي بدون اغماض با شدت برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

-------------------------------------


دستگيري سارق سيم و کابل مخابراتي با 51 فقره در قائم شهر 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري سارق سابقه دار سيم و کابل مخابراتي با 51 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهدي خادمي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل مخابراتي در سطح شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه و با هدف کشف سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام بررسي هاي تخصصي سارق شناسايي و در عمليات هوشمندانه ماموران پليس آگاهي شهرستان در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر با اشاره به اينکه سارق دستگير شده سابقه دار بوده و به ارتکاب 51 فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: در بازرسي از مخفيگاه سارق مقاديري سيم و کابل مخابراتي مسروقه به همراه آلات و ادوات جرم کشف و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ خادمي خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهاي انتظامي و کاربردي کردن آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت ضامن ناکامي سارقان است.

-------------------------------------

اجراي مرحله ششم طرح پيشگامان امنيت در مازندران 

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران از اجراي طرح پيشگامان امنيت انتظامي در سطح استان خبر داد و گفت: طي اجراي اين طرح، 98 سارق توسط ماموران کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان دستگير شدند .

سرهنگ" سيد محسن جعفري" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر بيان داشت: به منظور ارتقاء احساس امنيت و پيشگيري با هر گونه نا امني، مرحله ششم طرح پيشگامان امنيت محله محور با اجراي طرح هاي همزمان در کوپ هاي هدف سطح استان مازندارن بمرحله اجراء درامد .

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران، تصريح کرد: در بررسي صورت گرفته در مدت اجراي طرح 109 فقره سرقت کشف که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 13درصد افزايش داشته است.

وي با اشاره به اين که در اين طرح دو روزه، 98 سارق دستگير شدند، افزود: برخورد با سارقين داخل خودرو و شناسايي خريداران اموال مسروقه از اولويت هاي اصلي اجراي اين طرح در حوزه کوپ هاي هدف سطح استان بوده است .

سرهنگ جعفري با بيان اينکه ماموران انتظامي کوپ هاي سطح استان موفق شدند يک کيلو 650گرم انواع مواد مخدر کشف و 12 نفر خرده فروش و 38 نفر معتاد دستگير کنند، اظهار کرد: در اجراي اين طرح 140 دستگاه خودرو و 57 دستگاه موتورسيکلت  نيز توقيف شد.

-------------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در کلاردشت 

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقيف يک خودروي نيسان در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "ناصر صالحي " با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران يگان امداد شهرستان در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي نيسان حامل چوب مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران يگان امداد، خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3 تن  چوب را که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي کلاردشت برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان کلاردشت  تحويل داده شد.

سرهنگ صالحي در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار