رییس شورای تبلیغات اسلامی فارس برنامه‌های دهه کرامت در استان توسط این سازمان را تشریح کرد و گفت: ۵۰۰ عنوان برنامه در بیش از ۱۲۰ شهر و روستا و همچنین در شهر شیراز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 07 May 2024

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام حسین ملک مکان برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس را تشریح کرد و گفت: از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت‌ماه (یکم الی 11 ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که ابتدای آن ولادت حضرت معصومه (س) و اواسط آن بزرگداشت حضرت احمدابن موسی، شاهچراغ (ع) و پایان آن سالروز ولادت امام رضا (ع) است که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته الحمدلله برنامه‌های بسیار خوبی در استان فارس در بیش از 120 شهر و روستا و همچنین در شهر شیراز به مناسبت دهه کرامت اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های تبیینی مثل پاتوق‌ها دخترانه جهت تبیین حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی- ایرانی با گفتگو‌های چالشی و پرسش و پاسخ برگزار می‌شود؛ همچنین ویژه برنامه‌های جشن برای دختران، از جمله جشن‌های مادر دختری، جشن‌های خواهر برادری، پیاده روی‌های شاد و خانوادگی، حرکت دسته جمعی و اجتماع خاص دختران روز 20 اردیبهشت ساعت 15:30 بعد از ظهر از حرم ام احمد به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت الاسلام دکتر شهاب مرادی و مداحی حاج مهدی سلحشور، برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ملک مکان ادامه داد: جشن دخترانه با برنامه‌های شاد در حرم مطهر حضرت سیّدعلاءالدین حسین (ع) روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ساعت 4 عصر برگزار می‌شود که سخنرانی سخنرانان کشوری از جمله استاد پناهیان و مداحی مداحان معروف و مشهور کشور از جمله حاج محمود کریمی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در حرم مظهر حضرت شاهچراغ (ع) است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه در 40 نقطه از شهر شیراز و همچنین مساجد جشن‌های محله‌ای برگزار خواهد شد، افزود: چند جشن محوری و بزرگ در شهر شیراز با برنامه‌های بسیار متنوع و شاد در محله‌های از شیراز از جمله: ارگ کریم خان زند، شهر صدرا، شمالغرب شیراز (گلستان) عفیف آباد، گذر حافظ و ورزشگاه شهید دستغیب با حضور طلاب متبحر در اجرای برنامه‌های شاد آقای سید مرتضی پور علی و همچنین حجت الاسلام شهادب مرادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فضا سازی شهری توسط سازمان فرهنگی شهرداری، ادارات و با همکاری مردم در محله‌ها انجام خواد شد؛ در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) از سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» رونمایی خواهد شد، این سند با زحمت چندهزار ساعته جمعی از نخبگان و اندیشمندان تنظیم شده است.

ملک مکان تصریح کرد: شورای راهبری این سند را نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و تولیت حرم شاهچراغ (ع) تشکیل می‌دهند که در یک جمع بندی می‌توان گفت حدود 500 عنوان برنامه و بیش از 3000 ریزبرنامه که بسیار متنوع است در کل استان و شهر شیراز با رویکردی تبینی، جشن و نشاط و شادی در طی دهه کرامت برگزار خواهد شد.

رییس شورای تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در تمام 37 شهرستان استان فارس جشن‌های دهه کرامت همراه با برنامه‌ای متنوع و شاد، مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی، پیاده‌روی‌های شاد خانوادگی و ... برگزار خواهد شد.

برچسب ها: برنامه ، دهه کرامت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار