فرماندار ایلام:
وظیفه هیئت‌های نظارت و اجرایی حرکت در چارچوب قانون و رعایت اصول قانون است تا ذهنیت منفی در افکار عمومی شکل نگیرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 23 October 2015

فرماندار ایلام گفت: وظیفه هیئت‌های نظارت و اجرایی حرکت در چارچوب قانون و رعایت اصول قانون است تا ذهنیت منفی در افکار عمومی شکل نگیرد.

به گزارش تابناک ایلام، «ناصر خوش‌خبر» در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اظهار کرد: همه باید با تأسی از بیانات مقام رهبری در راستای شعار سال حرکت کنیم و این همدلی و هم‌زبانی را در حماسه‌ی اسفندماه به‌خوبی نشان دهیم.

 وی با بیان اینکه جریان‌های معاند نظام، استکبار و گروه‌های تکفیری در خارج از کشور تلاش دارند با تبلیغات مسموم از حضور پرشور مردم درصحنه انتخابات بکاهند، تصریح کرد: تلاش همه‌ی ما این است که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم.

 فرماندار ایلام تأکید کرد: وظیفه هیئت‌های نظارت و اجرایی حرکت در چارچوب قانون و رعایت اصول قانون است تا ذهنیت منفی در افکار عمومی شکل نگیرد و باید دستورالعمل‌ها بدون کم و کاستی اجرا شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بر حفظ بی‌طرفی در انتخابات اشاره کرد و گفت: مراقب باشیم که از هیچ جریانی حمایت نکنیم و با بهره‌گیری از امکانات موجود شهرستان و پیشگیری از ورود پیش‌داوری‌ها باعث ضرر رساندن به جامه نباشیم و مردم بدانند که هیئت‌های نظارت- اجرایی – عوامل اجرایی حافظ و نگهبان آراء آنان است.

فرماندار ایلام بر حفظ بی‌طرفی در برگزاری سالم انتخابات و دوری گزیدن از بروز گرایشات سیاسی و جناح‌بندی تاکید و تصریح کرد: تلاش همه‌ی ‌ما برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار