غلامرضا تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت با ارسال یک پیامک، موفقیت هادی محقق هنرمند و کارگردان هم استانی را به وی تبریک گفت
کد خبر: ۱۱۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 28 October 2015
غلامرضا تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت با ارسال یک پیامک، موفقیت هادی محقق هنرمند و کارگردان هم استانی را به وی تبریک گفت.
پیام کوتاه بود و فقط یک جمله: سلام.صمیمانه تبریک مرا بپذیر

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد و به نقل از"عصردنا" پس از کسب موفقیت فیلم "ممیرو" ساخته سید هادی محقق در جشنواره پوسان، هنرمندان و شخصیت های مهم سیاسی و هنری کشور این موفقیت را به وی تبریک گفتند.


اما تبریک نماینده گچساران و باشت در مجلس به هادی محقق، برای این هنرمند هم استانی اهمیت دیگری داشت ، هادی محقق از حوزه انتخاباتی گچساران و باشت نیست، ولی دغدغه های مهم کشوری و همچنین مشغله کاری زیاد تاج گردون، باعث نشد که موفقیت هم استانی خود را در سطح بین المللی نبیند و یا بی تفاوت از کنار آن بگذرد.

باید دیدگاهی فرا منظقه ای و بینش وسیع داشت، تا بتوان از موفقیت جوانان سرزمینت در هر تفکر و منش فکری خرسند شد و از وسعت جغرافیای خود،فراتر رفت.

هادی محقق به عنوان اولین و تنها فیلمسازی ازاستان کهگیلویه و بویراحمد که موفق به تولیدفیلم سینمایی شده است، تبریک رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را به نمایندگی از تمامی دوستان و مسوولانی که بی تفاوت از کنار این رخداد بزرگ هنری گذشتند، مایه دلگرمی دانست و از مسئولان استان،حمایت از جوانان و هنرمندان استان و ایجاد دلگرمی و انگیزه برای این جوانان را خواستار شد.

گفتنی است ، فیلم " ممیرو" دومین فیلم بلند هادی محقق پس از فیلم "او خوب سنگ میزند" است که توانست در جشنواره بین المللی پوسان کره جنوبی، جوایز فیپرشی(فدراسیون منتقدان جهانی) و فیلم برگزیده نگاه نو جشنواره را دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار