نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی به حذف نیروهای مومن و دلسوز نظام در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه در دولت یازدهم در دستگاه های اجرایی استان ما این مشکل وجود دارد
کد خبر: ۱۲۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 02 November 2015
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی به حذف نیروهای مومن و دلسوز نظام در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه در دولت یازدهم در دستگاه های اجرایی استان ما این مشکل وجود دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، افزود: در رابطه با به کارگیری نکردن نیروهای انقلابی در برخی پست های مدیریتی در استان وقتی یک جناح در صحنه رقابت پیروز می شود سعی می کند کسانی که با خودش هماهنگ هستند به کار گمارد و این یک آسیب است که در تمام دستگاهای سیاسی موجود در دنیا وجود دارد.
وی بیان کرد: البته در حاکمیت هایی که براساس دموکراسی است، این وضعیت وجود دارد،ما هم اعتقاد داریم بهترین نوع دموکراسی و مردم سالاری دینی را داریم واز دولتی که موسوم به امید و تدبیر است انتظار می رود از همه ی نیروهای نخبه و با تجربه و دلسوز نظام استفاده کند.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در دولت یازدهم در دستگاه های اجرایی استان ها از جمله استان کهگیلویه وبویراحمد این مشکل وجود دارد.
بزرگواری ادامه داد: به گفته دولت تدبیر و امید از همه ی حزب ها در دستگاه های اجرایی استفاده شده و این در حالی است که در استانی مثل استان کهگیلویه وبویراحمد بیشتر گرایش به اصلاحات وجود دارد.
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دراین استان نیروهایی که گرایش به اصولگرا هستند و دلسوز نظام هستند سعی می شود از صحنه بیرون رانده شوند.
این نماینده مجلس عنوان کرد: این موضوع شامل همه ی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است و سعی می شود نیروهای با گرایش اصلاح طلب در اولویت باشند.
بزرگواری افزود: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما باید توجه بیشتری داشته باشند تا از نیروهای دلسوز نظام که اگر خدای نخواسته فتنه ای اتقاق ی رخ دهد در صحنه هستند بیشتر استفاده شوند.
وی تصریح کرد: دولت اعتدال باید از همه نیرو های انقلابی و پیرو ولایت فقیه بیشتر استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار