جلسات شبانه شورای شهر اردبیل در حالی پیگیری می‌شود که آن‌ها حتی در جلسات رسمی با خارج کردن خبرنگاران بعد از رسیدگی به نامه‌ها روی موضوع داغ رفتن یا ماندن شهردار اردبیل بحث و بررسی کرده و دیدگاه‌هایشان را مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 27 January 2015

به گزارش فارس از اردبیل، در جلسات شورا که اکثر اعضای شورای شهر حضور پیدا می‌کنند، موضوع داغ این روزها مبنی بر استعفای شهردار اردبیل برای حضور در انتخابات مجلس و یا ماندن او در این سمت بحث و بررسی شده و حتی از گزینه‌های آینده شهرداری اردبیل سخن به میان می‌آورند.

یکی از اعضای شورای شهر اردبیل در این باره به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: بیشتر مباحثی که در این جلسات مطرح می‌شود مربوط به بودجه سال 94 و نحوه ارائه خدمات به هموطنان با یک برنامه‌ریزی مناسب است که البته در کنار آن برخی مباحث نیز در مورد شهرداری و احتمالات مطرح شده در مورد حضور شهردار در انتخابات مجلس و انتخاب شهردار جدید مورد توجه قرار می‌گیرد.

علیرضا سلیمانی گفت: البته زود است که در مورد این مباحث و رسانه‌ای کردن آن بخواهیم مطالبی را بیان کنیم ولی در آینده به شکل مفصل در این زمینه توضیح داده و عملکرد شورای شهر و شهرداری را مورد بررسی و نقد دقیق قرار می‌دهیم.

علی هدایتی دیگر عضو شورای شهر اردبیل با رد هرگونه طرح مباحث مربوط به شهردار آینده اردبیل در جلسات شبانه شورای شهر عنوان کرد: ما بیشتر روی برنامه‌ها و محوریت بودجه سال 94 بحث می‌کنیم و انتظارات و خواسته‌های‌مان را از شهردار مطرح کرده و در این زمینه به بحث و گفت‌و‌گو می‌نشینیم.

وی افزود: به هیچ‌وجه در این جلسات تاکنون در مورد احتمال استعفای شهردار و انتخاب شهردار آینده مباحثی مطرح نشده و هیچ دیدگاهی در این زمینه مطرح نیست.

 با ابلاغ وزارت کشور به زیرمجموعه‌های خود برای استعفا خطاب به کاندیداهای مجلس بحث داغ این روزها در اردبیل استعفای شهردار اردبیل برای حضور در انتخابات مجلس و همچنین یکی از فرمانداران است که باید منتظر ماند و دید که در اواخر بهمن ماه این استعفاها برای حضور در انتخابات مجلس انجام می‌شود یا نه؟

این مباحث و موضوعات در حالی به عنوان سوژه داغ رسانه‌ای این روزها مطرح است که حتی از لطف‌اللهیان، دبیر و چند گزینه دیگر به عنوان گزینه‌های مطرح برای شهرداری اردبیل سخن به میان آمده تا این مسئولیت را در صورت استعفای شهردار اردبیل از سمت خود برای حضور در انتخابات مجلس عهده‌دار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار