مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهمنامه دو جانبه همکاری میان اداره کل شیلات استان با این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 10 November 2015

عبدالنبی سواعدی در حاشیه انعقاد این قرار داد که با حضور مدیرکل شیلات خوزستان در محل اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شد، در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای فراهم سازی زمینه اشتغال مولد، پویا و نقش آموزش در تحقق این امر و ارتقای کیفیت و توسعه تکنیک‌های نوین پرورش ماهیان و آبزیان در آینده منعقد شده است.

وی از آمادگی واحد متبوعه خود در جهت تربیت نیروی انسانی و ارتقاء سطح مهارتهای آنان در رشته‌های شیلاتی خبر داد و ظرفیت‌های انجام این کار را خوب و مناسب خواند و افزود: فنی و حرفه‌ای با تربیت نیروی انسانی ماهر، فعالیت در بخش‌های مختلف شیلاتی را کاربردی‌تر می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: با ارتقای کیفیت و توسعه در تکنیک‌های نوین پرورش ماهیان و آبزیان می‌توان بهره بیشتری را در این حوزه به دست آورد.

سواعدی تصریح کرد: با اجرایی شدن مفاد این تفاهمنامه همکاری، کار آموزش قشر علاقمند و جویای کار سازماندهی شده و با تهیه بانک اطلاعاتی و بهره مندی از پتانسیل‌های موجود، امکان مدیریت، برنامه‌ریزی و اشتغالزایی در زمینه آبزی پروری و منابع جانبی بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی در ادامه گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند سبب افزایش مهارت‌های کاری شاغلان صنعت شیلات، ایجاد مهارت در علاقمندان شهری و روستایی به اشتغال در این حوزه و سطح بندی مهارتی شاغلان و افراد جوی کار در بخش شیلات شود.

این مسئول افزود: با افزایش حجم سرمایه گذاری‌ها در بخش شیلات، به طور طبیعی منافع بیشتری عاید خوزستان می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، نیروی انسانی در بخش شیلات با برخورداری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شکل کاربردی‌تر و عملیاتی‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار