مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت خبرنگاران مجاز به دریافت آرم طرح ترافیک برای تحویل مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: این مهلت برای افراد حقیقی و حقوقی تا پایان اسفندماه تعیین شده است.
کد خبر: ۱۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 11 March 2015
مصطفی قنبرنژاد در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این دوبار (دهم و بیستم اسفند) فرصت تحویل مدارک تکمیلی افراد حقیقی و حقوقی به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تمدید شده بود و زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تایید درخواست آرم طرح ترافیک خبرنگاران از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است گفت: خبرنگاران می توانند با مراجعه به تارنمای شهرداری تهران (www.tehran.ir) در هفته جاری و آینده از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

بنابه اظهار قنبرنژاد خبرنگاران فرصت دارند تا پس از اطلاع از تایید وضعیت خود تا پایان فروردین ماه نسبت به تحویل مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران همچنین از شهروندان تهرانی خواست تا از مراجعه به واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران خودداری کنند.

قنبرنژاد پیش از این از حذف برچسب ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروها در سال 94 خبر داده بود.

وی به خبرنگار ایرنا گفت: بجای این برچسب، کارت حمل و نقل چند منظوره برای تردد در محدوده طرح ترافیک صادر خواهد شد.

قنبرنژاد افزود: متقاضیان تایید صلاحیت شده، کد کاربری و رمز ورود به سامانه را برای انتخاب و ثبت روزهایی که قصد ورود به محدوده طرح را دارند دریافت می کنند.

به گفته ی وی به ازای انتخاب هر یک روز ورود به محدوده طرح ترافیک، عوارض مشخص و مصوبی از متقاضیان دریافت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین دارندگان آرم ورود به محدوده ترافیکی، به ازای حذف هر یک روز از ورود به محدوده طرح ترافیک، از یک سفر رایگان حمل و نقل عمومی تهران برخوردار می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار