بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با همکاری شورای تبیین مواضع استان در نظر دارد همزمان با هفته سوم آذرماه، به مناسبت روز مجلس از نمایندگان مردم شهرستان های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی برای حضور در بین دانشجویان دعوت کند.
کد خبر: ۱۲۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸ 12 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،علی رفعتی در جمع خبرنگاران: این برنامه ها با هدف پاسخگویی نمایندگان مجلس به دانشجویان به عنوان گروهی از نخبگان مردمی و همچنین تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان طرح ریزی شده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به زمان بندی این برنامه اشاره کرد و گفت: اولین نشست از این برنامه ۱۶ آذرماه در دانشگاه یاسوج و برنامه های دیگر تا ۲۰ آذر ماه در دو دانشگاه از دانشگاه های دهدشت و گچساران برگزار می شود.
وی افزود: غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، به عنوان میهمان دانشگاه یاسوج به سؤالات دانشجویان پاسخ می دهد.
رفعتی ادامه داد: در دو شهرستان کهگیلویه و گچساران نیز به ترتیب سید علی محمد بزرگواری و غلام رضا تاجگردون در یکی از دانشگاه های این شهرها پاسخگوی مطالبات دانشجویی خواهند بود.
این فعال دانشجویی به دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: چون بسیج دانشجویی آرمان گراست با هدف مطالبه گری و پیشرفت استان پس از تکمیل ثبت نام نامزدهای انتخابات، این آمادگی را خواهیم داشت تا از آنها برای حضور در دانشگاه و شفاف سازی برنامه هایشان دعوت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار