معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه نباید از امکانات دولتی به نفع و علیه نامزدی در انتخابات استفاده شود گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 20 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه با اشاره به انتخابات از انتخابات به عنوان چرخش نخبگان و قدرت بیان کرد و گفت: انتخابات حق مردم برای برگزیدن گزینه های مورد نظر است و مجریان انتخابات باید اصل بی طرفی و امانتداری را سرلوحه قرار داهند.

یونسی با تاکید بر اینکه باید قانون در انتخابات رعایت شود گفت: برگزاری انتخابات قانونی و درکمال امنیت هدف اصلی است و هی کس حق ندارد از امکانات دولتی به نفع یا علیه نامزدی استفاده کند و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های مازندران گفت: در مازندران می‌توان با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری به اهداف مدنظر دست یابیم و از ظرفیت‌های استان به خوبی بهره گیریم.

وی مشکلات معیشتی و اقتصاد را از دغدغه‌های مردم بیان کرد و خواستار برنامه‌ریزی برای رفع این مسائل شد و گفت: اشتغال و معیشت حق مردم است و بایدشان مردم را حفظ کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه آنچه دولت در انتصابات مهم است گفت: مسئول باید از تبار شایستگان و پاکان انتخابات شود و فرماندار سابق سوادکوه به‌واقع چنین بوده است.

وی اظهار داشت: همه تلاش در حوزه انتصابات این است که مسئولی انتخاب شود که پاک دست و پاک‌چشم باشد و به شایسته‌سالاری در کنار تعهد و تخصص توجه شایانی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از مردم به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی و سیاسی یادکرد و گفت: یکی از مطالبات مردم در دولت تدبیر و امید، به‌کارگیری انسان‌های شایسته و پاکداشت بوده است.

یونسی بیان داشت: اگر انسان‌های شایسته و پاک دست روی کار آیند و کسانی که درد انقلاب و اسلام دارند می‌توانند رضایتمندی مردم را جلب کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: مسئولان، سمت و پست را به‌عنوان امانت الهی مدنظر قرار دهند و باید امانت‌دار صالحی باشند و دران خیانت نکنند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دولت این است که افرادی شایسته روی کار آیند زیرا مردم در انتخابات ریاست جمهوری به شعارهای دولت رأی دادند و اعتقاد دولت بر این است که در سیاست خارجی، تعامل بجای تقابل، درست‌گویی بجای درشت‌گویی جایگزین شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: اگر توافق اجرایی شود ما شاهد رونق و توسعه بیشتری در زمینه‌های مختلف ازجمله فناوری، سرمایه‌گذاری، سیستم مالی و غیره خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فضای امید و نشاط در جامعه رونق بیشتری خواهد یافت گفت: هنر انقلاب اسلامی است که فاز جدیدی در حوزه نبرد و دیپلماتیک با قدرت‌های بزرگ ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و کاهش شدید قیمت نفت تصریح کرد: این شرایط به ما اجازه صدور و تولید بیشتر نفت را نمی‌دهد و اکنون شرایط سخت اقتصادی داریم.

یونسی با اظهار اینکه با توافقنامه برجام، سایه شوم جنگ از سر کشور ایران رد شده است گفت: بر اساس نظرسنجی ۸۶ درصد مردم تهران از این توافق رضایت دارند.

وی خواستار راه اندازی شبکه فعال اتاق فکر در همه زمینه ها از جمله گردشگری، صنعت، معدن، اقتصاد و غیره در شهرستان سوادکوه شد تا از ظرفیت های موجود برای توسعه منطقه بیشتر استفاده و تحولی در شهرستان ایجاد شود.

طی حکمی از سوی استاندار مازندران عبدالجواد توحیدی مقدم به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه منصوب و از تلاش‌های رجبعلی وهابی تقدیر شد.

 مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار