کد خبر: ۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ 13 March 2015
شهردار اهواز گفت: اهواز هر ساله ميزبان مهمانان نوروزي و كاروان هاي راهيان نور از نقاط مختلف كشور عزيزمان مي باشد و ما نيز بايد وقت را غنيمت شمرده و با اجراي پروژه هاي اين چنيني به پيشواز اين عزيزان مي رويم.

سید خلف موسوی ضمن بيان اينكه سال گذشته با اجراي فرش گل 1200 متري بزرگترين فرش گل كشور به استقبال نوروز رفتيم، عنوان كرد: امسال نيز با ياري خدا و پشتكار مدير عامل و كارشناسان سازمان پاركها، فرش گل 700 متري ساحل غرب كارون را به بهره برداري مي رسانيم.

وی گفت: با اجراي پروژه هايي همچون فرش گل روحيه نشاط در شهر و شهروندان بيشتر مي شود و مي خواهيم طراوت و شادابي را به شهروندان در آستانه نوروز عيدي دهيم.

شهردار اهواز با تاكيد بر توسعه فضاي سبز و ايجاد فضاي هاي گلكاري شده در سطح شهر، اضافه كرد: به مناسبت فرا رسيدن نوروز و فصل بهار، به ازاي هر شهروند در اهواز 10 بوته گل كاشته مي شود كه اكثرا در ميادين، رفيوژها و بلوارها استفاده خواهد شد.

وی افزود: در ایام نوروز دو فرش گل هزار متری و ۵۰ فرش گل کوچک در ابعاد ۱۰۰ تا ۳۰۰ متری برپا خواهد شد. موسوی تصریح کرد: ۱۵۰ فلاور باکس حجمی در میادین شهر و در ارتفاع 2 متری نصب خواهد شد.

فرش گل 700 متري در ساحل كارون

فرش گل 700 متري در ساحل كارون

فرش گل 700 متري در ساحل كارون

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار