دو خبرنامه تابناک گیلان (44+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهل و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۳۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 01 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که چهل و چهارمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


تفسیر احمد اسماعیلی از دو نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب

تابناک گیلان: احمد اسماعیلی با اشاره به نامه اول مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال گذشته که خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای لاتین بود و بازتاب گسترده ایی در سطح جهان داشت اشاره کرد و اظهار کرد: دید رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل و تحولات جهان نشان میدهد که ایشان از هیچ مسئله ایی چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل غافل نیستند و همواره خیر و مصلحت همه مردم جهان را به آن اهمیت داده و مورد توجه قرار میدهند.

به گزارش تابناک گیلان، مدیر کل سابق بنیاد شهید استان گیلان در ادامه به بخش هایی از متن نامه مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و ادامه داد: از مهمترین بخش های این نامه مسئله تروریسم بود که مدت هاست در بسیاری از کشورهای جهان زمینه ساز ایجاد ناامنی و بی ثباتی را فراهم کرده و هم اکنون دامن کشورهایی را گرفته که خود به صورت آشکار و نهان از همین تروریسم حمایت کرده و میکنند.


Image result for ‫احمد اسماعیلی‬‎


وی تصریح کرد: اگر تدبیر مناسب در این زمینه اندیشیده نشود چه بسا شاهد اتفاقات دردناک تری هم باشیم و پیشنهاد ولی امر مسلمین جهان به این جوانان این بود که به مراجعه به فطرت پاک و حق طلب انسان های آزادی خواه و مظلوم جهان جلوی این قبیل سیاست های سران کشورهای حامی تروریسم را بگیرند و زمینه را برای ایجاد یک جهان همراه با آرامش و صلح فراهم کنند.

اسماعیلی به بخش دیگر نامه رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: مسئله ایی که امروز دامن کشورهای اروپایی را گرفته سال های سال است که کشورهای مظلوم منطقه از سوریه و عراق و یمن گرفته تا فلسطین و افغانستان به آن دچار هستند و رنج ها و مصیبت های آن را هر روز به نظاره می نشینند، پس باید برای رهایی از این اتفاقات تلخ تصمیم جدی و جهانی گرفت.

وی تاکید کرد: راهکار رهایی از شالوده های ناهمگون این سیاست ها که به صورت داعش و طالبان و القاعده نمایان شده، از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ایی این بود که جهان غرب بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کند که در این صورت است که جهانی در سایه امنیت و آرامش را خواهیم داشت.




ماجرای دست رد پلیس شفت به یک پیشنهاد بی شرمانه

تابناک گیلان: سرهنگ "وهاب محسن نژاد" با اعلام اين خبر، گفت: ماموران انتظامي شهرستان شفت حين گشت زني به حركات نامتعارف راننده و سرنشين يك دستگاه خودروي نيسان مشكوك شده و با صدور دستور توقف، سرنشين خودرو كه قصد فرار از محل را داشت، دستگير شد.

رئيس بازرسي پليس گيلان، با اشاره به اينکه ماموران انتظامي با دستگيري متهم، در بازرسي از وي مقداري حشيش نيز كشف كردند، افزود: متهم براي رهايي و فرار از اعمال قانون به " ستوانسوم قاسم وطن خواه " مبلغ 10 ميليون ريال رشوه پيشنهاد مي کند كه اين مامور وظيفه شناس با صحت عمل خود موضوع را صورتجلسه و ضميمه پرونده اين متهم مي کند.


Image result for ‫رشوه‬‎


محسن نژاد با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده و صورتجلسه پيشنهاد رشوه، به مقام قضائي معرفي شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پيشنهاد، تقدير و... در خصوص عملكرد پليس گيلان را با مرکز نظارت همگاني ناجا (197) در ميان بگذارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار