کد خبر: ۱۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 22 December 2015
یک وزنه بردار گیلانی به اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران دعوت شد.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از سوی فدراسیون وزنه برداری، زبده ترین وزنه برداران به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت بزرگسالان شدند که از این تعداد، یک وزنه بردار گیلانی است.

اصغر ابراهیمی افزود: حامد مجیدی از استان گیلان در وزنه 105+ کیلوگرم به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسلان ایران دعوت شده است.

وی ادامه داد: این وزنه بردار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان ، از عصر امروز (سه شنبه) در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران که در تهران برپا می شود ، حضور خواهد یافت .

رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد : همچنین سید مهدی پانزوان نیز از استان گیلان به عنوان کمک مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران ، در مرحله جدید این اردو حضور می یابد .
وی اظهار کرد: پیش از این نیز ، علیرضا سلیمانی دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی درو زن 105 کیلوگرم در اردوی تیم ملی جوانان ایران که در تهران برپا شده حضور یافته است .
ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم حامد مجیدی و علیرضا سلیمانی دو وزنه بردار شایسته گیلانی با درخشش در اردوها ، به عضویت تیم های ملی وزنه برداری بزرگسالان وجوانان درآیند تا این تیم ها را در رقابت های مختلف همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار