شهردار دهلران؛
شهردار دهلران از ساماندهی فروشندگان دوره گرد سطح شهر خبر داد و گفت: این کار به منظور رفع مزاحمت های ایجاد شده برای کاسبان فعال در بازارجه میوه و تره بار انجام می شود.
کد خبر: ۱۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 24 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، شهردار دهلران از ساماندهی فروشندگان دوره گرد سطح شهر خبر داد و گفت: این کار به منظور رفع مزاحمت های ایجاد شده برای کاسبان فعال در بازارجه میوه و تره بار انجام می شود.
علی رنجبر در نشست ساماندهی فروشندگان دوره گرد با اشاره به مزاحمت این قبیل فروشندگان برای اصناف بویژه میوه فروشان اظهار کرد: با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده بزودی این فروشندگان دوره گرد ساماندهی می شوند.
وی با اشاره به مشکلات دوره گردها برای شهروندان در بخش سد معبر و همچنین عدم رعایت موازین بهداشتی افزود: کار ساماندهی آنها در دو مرحله از هفته آینده توسط شهرداری با همکاری اتاق اصناف آغاز خواهد شد.
شهردار دهلران تاکید کرد: با توجه به احداث بازارچه میوه و تره بار و ساماندهی میوه فروشان در این بازارچه نیاز است خودروهای وانت باری که در سطح شهر اقدام به فروش میوه می کنند، ساماندهی شوند.
رنجبر به جلوگیری از ورود فروشندگان دوره گرد غیر بومی به داخل شهر دهلران خبر داد و گفت: به منظور جمع آوری دوره گردها نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و اصناف باید با اجرائیات شهرداری تعامل و همکاری کنند.
فرماندار دهلران نیز در این نشست با اشاره به ضرورت ساماندهی فروشندگان دوره گرد اظهار کرد: شهرداری، اتاق اصناف، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی با یک برنامه منسجم و هماهنگ این مهم را در دستور کار قرار دهند.
امیدعلی سبزی گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تضییع حقوق صنف میوه فروشان بازارچه میوه و تره بار و کاهش تصادف رانندگی، تثبیت نرخ قیمت میوه و عدم تداخل صنفی توسط متولیان پیگیری خواهد شد.
وی بر ضرورت پیش بینی مکانی برای استقرار فروشندگان دوره گرد تاکید کرد و افزود: رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از سد معبر از مهمرتین موضوعاتی است که باید مد نظر باشد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار