فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ملایر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است، گفت: ۸ کمیته خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز در ملایر فعال است.
کد خبر: ۱۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 19 March 2015

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ملایر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است، گفت: ۸ کمیته خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز در ملایر فعال است.

به گزارش تسنیم ؛ مصطفی آزادبخت در آخرین شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه تقدیر از زحمات یکساله ادارات است، اظهار داشت: سالی که گذشت که به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شد با هدایت پیامبرگونه مقام معظم رهبری و با تدبیر خوب دولت تدبیر و امید سالی پر از موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی با تشکر از اعضای شورای تأمین شهرستان افزود: اعضای این شورا با همدلی و هماهنگی فضای امنیت و آرامش خوبی را در شهرستان ایجاد کرده‌اند تا هم مردم آرامش داشته باشند و هم خدمت‌رسانی میسر باشد.

وی با بیان اینکه بیش ۹۰ درصد از ادارت ملایر عملکرد خوبی داشته‌اند، اظهار داشت: البته در برخی نقاط نیز ضعف داشته و داریم که تذکر داده و می‌دهیم و باید عزممان را جزم کرده و انگیزه را تقویت کنیم تا بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.

آزادبخت با تأکید بر اینکه شورای اداری انسجام و همدلی خوبی دارد، اما باید تقویت شود، تصریح کرد: دین مبین اسلام کامل‌ترین ادیان است و در نظام اسلامی ما که مسئولان به عنوان مسلمان مسئولیت دارند باید نگاه ویژه‌ای به اجرای عدالت داشته باشند و ضابطه‌مند عمل کنند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس دین ما عدالت و ضابطه‌مندی است که مدیران ادارات در این عرصه خوب ظاهر شده‌اند ولی باید خود را تقویت کنند، افزود: ما مسئول اداره‌ای را موفق می‌دانیم که بین مراجعه‌کنندگان فرق نگذارد و با همه با اخلاق نیک برخورد کند.

آزادبخت با بیان اینکه در این جلسه باید مسئولان نمونه ادارات را معرفی می‌کردیم که به اولین جلسه شورای ادرای سال آینده موکول می‌شود، گفت: اولین یادآوری را به اعضای شورای تأمین دارم که در ایام نوروز امنیت را برای شهروندان برقرار کنند. نیروی انتظامی ملایر در استان جایگاه دارد و همه زحمات ما زمانی ارزشمند است که امنیت وجود داشته باشد.

آزادبخت با بیان اینکه ۸ کمیته داریم که در ایام نوروز مسئولیت دارند، افزود: ملایر شهرستان ویژه استان است و میهمانان نوروزی ما باید با خاطره خوش شهر را ترک کنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه سال آینده سال مهمی است، اظهار داشت: رهبری به بهترین شکل ممکن تیم هسته‌ای را هدایت کردند و اگر هدایت ایشان نبود این موفقیت حاصل نمی‌شد.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات در سال ۹۴ اظهار داشت: باید در انتخابات از لحاظ اعتقادی مستقل باشیم. از سال ۹۴ فعالیت‌های انتخاباتی شروع می‌شود، همکاری و همراهی ما با نماینده‌ها لازم است ولی کاری نکنیم که شائبه به وجود آورد که به یک کاندیدا نظر مثبت داریم.

آزاد بخت با تاکید بر اینکه حق نداریم اموال بیت المال و ساعت کاری خود را در اختیار هیچ کاندیدایی قرار دهیم، افزود: این شورا برگزار کننده اصلی انتخابات است و تصمیمات ما باید مواردی باشد که به هیچ وجه زیر سوال نرویم.

امام جمعه ملایر نیز در این جلسه مراقبه، محاسبه، مشارطه و معاتبه را چهار صفت هر فرد مسلمان برشمرد و گفت: مسلمان باید خداوند را به دلیل اینکه به او عمر جدیدی عطا کرده، شکر کرده و واجبات خداوند را به جای آورد.

حجت الاسلام سید رضا فاضلیان اظهار داشت: فرد مسلمان باید هر روز به حساب نفس خویش رسیدگی کند و در ازدیاد کارهای نیک و از بین بردن گناهان و محرمات تلاش کند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: هم اکنون که آخر سال فرا رسیده، بهترین فرصت برای رسیدگی به اعمال است و خودتان محاسب نفس خود باشید و به حساب خود رسیدگی کنید و چنانچه حقی را ضایع کرده اید، آن را بپردازید.

حجت الاسلام فاضلیان تاکید کرد: مدیران و مسوولان در هر پست و مقامی میزان موفقیت‌آمیز بودن عملکرد خود را در سالی که گذشت، بسنجند و در سال آینده مراقبت بیشتری نسبت به مسئولیت خود داشته باشند.

وی بر لزوم رعایت تقوا و حسن خلق از سوی مدیران ادارات تاکید کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید تقوا و حسن خلق دو صفت امت من است که آنها را وارد بهشت و انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

وی اظهار داشت: مدیران علاوه بر حسن خلق، باید تا حدی که امکان دارد رضایت مردم و ارباب رجوع را جلب کنند و تا اندازه‌ای هم که فراهم نیست، عذرخواهی کنند و در حد ممکن حاجت برادر ایمانی خود را برآورده سازند.

امام جمعه ملایر اظهار کرد: مدیران و مسئولان اجرایی باید دقت لازم را داشته باشند عمری که صرف می‌شود جایی قابل ارزش است که آباد کند، در حالیکه اگر غیر از این باشد، دیگر عمر نیست، پس تا می‌توانید در خدمت به مردم و آبادانی و پیشرفت نظام گام بردارید.

معاون سیاسی اجنماعی فرمانداری ملایر نیز در این شورا اظهار داشت:  فضای شهرستان در سالی که گذشت فضای ایثار و شهادت بود و برگزاری یادواره‌های شهدا فضای شهرستان را متفاوت کرده بود.

محمد قاسم عبدلی با بیان اینکه در سال آینده در شهرستان برنامه آموزش عمومی با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی را داریم، افزود: یکی از کارهایی که باید انجام شود شفافیت در عملکرد و گزارش ‌دهی به موقع به رسانه‌ها است.

وی اظهار داشت: در بحث امنیت در چند شاخص در سال ۹۲ و ۹۳ کاهش جرم داشته‌ایم که نشان از تلاش و برنامه‌ریزی جدی دارد برای نمونه استفاده جوانان از سلاح سرد در شهرستان به حداقل رسیده است.

عبدلی در ادامه ضمن بیان اینکه در مکاتبات جایگاه سازمانی ادارات تعریف شده است که باید رعایت شود، تاکید کرد: شهرستان ملایر مسافرپذیر است و باید خدمات مورد رضایت مسافران در شهرستان مهیا باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار