نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره اینکه سپاه همواره مانعی در برابر دستیابی دشمنان به اهدافشا‌ن بوده گفت: یکی از افتخارات بسیار مهم سپاه این بوده که دشمنان از هر حوزه‌ای برای نفوذ وارد شده‌اند با دیوار سپاه برخورد کرده و متلاشی شده‌اند و در واقع افتخارات سپاه، افتخارات همه ملت ایران است.
کد خبر: ۱۵۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 24 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در جلسه دیدار یگان حفاظت هواپیمایی استان کردستان به مناسبت هفته تشکیل سپاه حفاظت هوایی، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: مقارن شدن هفته پر برکت وحدت و سالروز میلاد امام جعفر صادق(ع) را با هفته تشکیل یگان حفاظت هوایی به فال نیک گرفته و مراتب قدردانی خود از زحمات این افراد را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: انشاالله بتوانیم در راستای آرمان های انقلاب و امام خمینی‌(ره) که زمینه سازی برای حکومت جهانی اسلام و ظهور بقیه‌الله الاعظم(عج) است گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ابتکار بسیار زیبای امام خمینی(ره) در نامگذاری هفته وحدت این بود که اختلاف‌ها را به سمت وحدت و یکدلی هدایت نمود.

وی گفت: بسیاری از مشکلات و ویرانی‌هایی که هم اکنون در بعضی از کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم در نتیجه تفرقه و اختلاف میان امت اسلام به وجود آمده است و هر آنچه از پیشرفت و اقتدار در جهان اسلام شاهد هستیم در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان حاصل شده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: همه ما ایرانی هستیم و در زیر یک لوای واحد که با دستان پر توان مقام معظم رهبری برافراشته شده است در مقابل مستکبرین دنیا خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌ایستیم.

وی گفت: همه ما در زیر یک ستون و خیمه واحد به نام اسلام زندگی می‌کنیم و نباید اجازه دهیم که اختلافات بسیار جزیی باعث ایجاد شکاف‌هایی شود که ممکن است خسارات غیر قابل جبرانی را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسئولیت و وظیفه خطیری بر عهده شما کارکنان حفاظت هواپیمایی کشور گذاشته شده که از همه ابعاد مهم و ارزنده است.

وی اظهار کرد: امنیت و آرامش مقوله‌ای بسیار ارزشمند و حیاتی است و جایی که امنیت نباشد در واقع زندگی هم نخواهد بود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: حضور نیروهای سپاه در همه حوزه‌ها و صحنه‌ها سبب ایجاد امنیت در کشور و آرامش در دل‌های مردم شده است.

وی تأکید کرد: هوشمندی و مسئولیت‌پذیری کارکنان یگان حفاظت هوایی کشور از عوامل عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای آموزش‌های بسیار پیشرفته و تخصصی در حوزه امنیت پرواز در کشور ما سبب شده است که بسیاری از کشورها برای آموزش کارکنان خود از کشور ما درخواست کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار یگان حفاظت پرواز گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان برای ناامن نشان دادن کشور، اقدام به سرقت هوایی و آدم ربایی هوایی بود که به برکت هوشمندی شما این توطئه‌های دشمنان در ابتدای انقلاب خنثی شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره توطئه‌های مکرر دشمنان برای ضربه زدن به نظام افزود: دشمنان برای ناامن نشان دادن کشور از راه‌های مختلفی وارد شده و در جبهه‌های مختلفی با ما درگیر شده‌اند اما با هوشیاری و بصیرت همه نیروها و آحاد ملت خود اقرار نموده‌اند که تلاش های آنها با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات بسیار مهم سپاه این بوده است که دشمنان از هر حوزه‌ای به قصد نفوذ وارد شده‌اند با دیوار سپاه برخورد کرده و متلاشی شده‌اند و در واقع افتخارات سپاه، افتخارات همه ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تدابیر و دور اندیشی‌های حضرت امام(ره) برای محافظت از نهال نوپای انقلاب با تاسیس سپاه که در حقیقت تاسیس پاسداری برای محافظت از انقلاب بوده تکمیل شده است.

وی افزود: هر جا که انقلاب به خطر افتاده و دشمنان قصد نفوذ و رخنه داشته‌اند دیوار محکمی به نام سپاه در مقابل آنها قد برافراشته است و مانع دستیابی آنها به اهداف‌شان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: دشمنان ما باید صحنه‌هایی مانند 9 دی و حضور مردم در انتخابات را به یاد داشته باشند چرا که این ایام همه امیدهای آنها را ناامید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار