رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل گفت: یکی از قصابان متخلف آملی که با جعل کردن مهر بهداشتی دامپزشکی از آن برای مهر کردن روی لاشه های گاو و گوسفند استفاده و غیرقانونی به قصابی های این شهرستان عرضه می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۵۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 28 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، دکتر مجید غلامپور گفت : کارشناسان دامپزشکی آمل در بازدیدهای دوره ای از قصابی های این شهرستان، در یکی از قصابی ها با دیدن یک لاشه گوسفندی با مهر دامپزشکی استان گلستان متوجه تخلف صاحب این قصابی شدند.


وی افزود : با بررسی از سوابق این قصاب که الف- ی نام دارد، با جعل این مهر اقدام به فروش لاشه ها می کرد.


رئیس اداره دامپزشکی آمل ادامه داد: با پیگیری های انجام شده ، این قصاب متخلف با همکاری نیروی انتظامی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.


دکتر غلامپور ادامه داد: دادگستری آمل نیز این اقدام را تهدیدی علیه بهداشت عمومی جامعه قلمداد و این قصاب متخلف را به تحمل شش ماه حبس محکوم کرد. 


وی از شهروندان آملی درخواست کرد تا به مهر بهداشتی دامپزشکی بر روی لاشه توجه بیشتری داشته باشند و همچنین لاشه های مستقر در قصابی های آمل علاوه بر این مهر آبی رنگ باید دارای برچسب محصوص نیز باشند که مشخصاتی از لاشه بر روی آن درج گردیده و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با اداره دامپزشکی آمل تماس حاصل کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار