نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در هیچ یک از اسناد باقی مانده از امام خمینی (ره) مطلبی مبنی بر شورای رهبری ثبت نشده، اما شیخ خاطره‌گوی امام به این مطلب اشاره دارد و بعضی‌ها قصد آیت‌الله‌سازی دارند.
کد خبر: ۱۵۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 30 December 2015

 حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در بم اظهار داشت: وقتی که به تاریخ بشریت نگاه می‌کنیم زندگی بشری سرشار است از فتنه‌هایی که برای سد کردن مسیر حق توسط معاندان و مخالفان جبهه توحید ایجاد شده است.

وی بیان کرد: همه جریان‌های باطل مانند علف هرزه‌ای در کنار درخت تناور جبهه حق رویش داشته با این تفاوت که درخت تناور حق ریشه‌دار و با ثبات است اما جریان باطل علف‌های هرز و بی‌ریشه‌ای هستند که جز مزاحمت برای باغبان چیز دیگری ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این علف‌ها علاوه بر اضافه کردن زحمت باغبان اما هنگام از بین رفتن و دفن شدن کنار این درخت تناور به کود تبدیل شده و به رشد درخت کمک می‌کنند.

محسن‌زاده ابراز داشت: اعصار زندگی بشر پر بوده از این‌گونه افراد و جریانات باطل و ما در قرآن کریم شاخص این فتنه‌گری را در بین قوم بنی‌اسرائیل می‌بینیم که این قوم به گوساله‌پرستی روی آوردند.

وی عنوان کرد: در میان امت اسلامی بعد از اینکه پیامبر مبعوث شد و حاکمیت خود را از مدینه آغاز کرد فتنه‌ها آغاز شد و بزرگترین فتنه که دشمنان با تمام ظرفیت در برابر اسلام ایستادند جنگ احزاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در جنگ احزاب دشمنان، مدینه را محاصره کرده و یهودیان و دشمنان داخلی هم دشمن خارجی را یاری کردند تا شاید بتوانند نهال نوپای حاکمیت پیامبر(ص) را از ریشه درآورند اما خواست خداوند این بود که جنگ احزاب زمینه را فراهم کند تا یک رعب بزرگ در دل دشمنان ایجاد شود و پیامبر هم شناخت خوبی از دشمنان داخلی پیدا کند.

فتنه‌ها موجب مستحکم شدن استقلال و عزت ما شده است

وی افزود: در انقلاب شکوهمند اسلامی ما هم این معنا صدق می‌کند چراکه از اول انقلاب تاکنون ده‌ها فتنه انجام شده و هر فتنه‌ای که آمده قصد داشته انقلاب را به زمین بزند و آن را ریشه‌کن کند اما فتنه‌ها موجب مستحکم شدن استقلال و عزت ما در داخل و خارج از مرزها شده است.

محسن‌زاده ادامه داد: فتنه سال 88 شبیه جنگ احزاب بود که چگونگی این فتنه نیاز به تجزیه و تحلیل دارد به گونه‌ای که ما در این فتنه می‌بینیم که آغاز آن مربوط به سال 88 و انتخابات ریاست جمهوری و مناظره کاندیداها به‌ویژه مناظره احمدی‌نژاد و موسوی نیست بلکه ریشه آن بسیار طولانی است.

فتنه 88 همزاد با انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: فتنه 88 همزاد با انقلاب اسلامی است مانند یک علف هرزی که ایجاد شده و رشد کرده است، اگر در اوایل انقلاب جریان سلطنت‌طلب قصد مبارزه با انقلاب را دارد ما می‌بینیم که در فتنه 88 نیز حضور آنها مشهود است به طور مثال در شهر کرمان، 44 نفر از بازداشت‌شدگان فرزندان ساواکی‌ها بودند.

وی ابراز داشت: اگر از ابتدای انقلاب و حتی قبل از انقلاب می‌بینیم، جریان بهائیت در مقابل اسلام صف کشیده و مورد حمایت استکبار است در فتنه 88 نیز این بهائیت لکه ننگی بر دامن موسوی و کروبی گذاشت به گونه‌ای که از آنها دفاع کرد و وقتی به موسوی و کروبی اعتراض شد گفتند ما حمایت هیچ‌کس را رد نخواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر جریانات جدایی‌طلب از آغاز انقلاب تا سال 65 در بخش‌هایی از کشور فریاد جدایی‌طلبی سر می‌دهند، می‌بینیم که در جریان فتنه 88 نیز حضور دارند و دوربین‌های ساختمان بانک پارسیان جنب میدان آزادی صحنه خالی کردن سنگ و قلوه‌سنگ برای استفاده اغتشاش‌گران را توسط عوامل این جریانات را ثبت کرده است.

دفتر مهدی هاشمی مرکز ارتباط فتنه 88 با دشمن خارجی

وی با بیان این که در فتنه 88 برخی افراد نادان در برابر اسلام و انقلاب ایستادند، افزود: در این فتنه خانواده هاشمی‌رفسنجانی در برابر اسلام ایستادند، چون این خانواده با اسلام پدرکشتگی دارند و ما فرزندان و دامادهای هاشمی را مشاهده کردیم.

محسن‌زاده ادامه داد: دفتر مهدی هاشمی‌رفسنجانی مرکز ارتباط بین فتنه‌گران و دشمن خارجی بود و تمام فیلم‌های صحنه اغتشاش به شبکه‌های ماهواره‌ای که دشمن ما دشمن ما هستند ارسال می‌شده و یک کشتی مربوط به مهدی هاشمی از این اقدام حمایت می‌کرد.

وی تصریح کرد: آتش فتنه به یک فرمانده نیاز داشت که این فرمانده در داخل کشور کسی نبود جز اکبر هاشمی‌رفسنجانی و فرمانده آن در خارج آمریکا بود.

فتنه 88 دقیقا مانند فتنه سقیفه بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از فتنه‌های شاخص بعد از اسلام ماجرای سقیفه بود و فتنه 88 هم دقیقا مانند سقیفه بود که هدفش امام زمان (عج) و اصل ولایت فقیه چراکه اغتشاش‌گران نادان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سردند.

وی ادامه داد: از زمان فتنه سقیفه تا بازگشت مردم زیر پرچم ولایت 25 سال طول کشید زیرا مردم امام خود را تنها گذاشتند اما مردم فهیم و بصیر ما حتی یک لحظه ولایت فقیه را رها نکردند و چشم و گوششان به سوی ولی فقیه خود بود.

مردم ما حسینی و علوی ماندند و خواهند ماند

وی تاکید کرد: مردم ما حسینی و علوی ماندند و خواهند ماند و اصرار داشتن بر گرامیداشت یوم‌الله 9 دی برای همین دلیل است که مردم می‌خواهند بگویند ما پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد تا زمانی که نفس داریم و خون در رگ‌های ما جاری است.

محسن‌زاده اضافه کرد: در جریان فتنه 88 وقتی چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محضر رهبر انقلاب رفتند و از ایشان درخواست حکم و دستور داشتند ایشان فرمودند فتنه‌ای بزرگتر در راه است، فتنه‌ای مانند جنگ جمل که برای امام علی پیش آمد.

فتنه جدید دشمنان آیت‌الله‌سازی است

وی خاطرنشان کرد: در زمان امام علی (ع) دشمنان بیت پیامبر را محترم شمرده و عایشه را در برابر امام قرار دادند و امروز فتنه‌گران به دلیل اینکه نتوانستند از فتنه 88 سودی ببرند به دنبال ایجاد فتنه جمل هستند و قصد دارند از طریق بیت امام خمینی (ره) و با آیت‌الله سازی فتنه‌ساز شوند و همچنین به ایجاد شورای رهبری اشاره دارند.

محسن‌زاده خاطرنشان کرد: در هیچ یک اسناد باقی مانده از امام خمینی(ره) مطلبی مبنی بر شورای رهبری ثبت نشده اما شیخ خاطره‌گوی امام به این مطلب اشاره دارد و بعضی‌ها قصد آیت‌الله سازی دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار