کرمان
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در پیامی شهادت آیت اللهشیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعیان عربستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۵۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 04 January 2016
شهادت روحانی مبارز و مجاهد آیت الله نمر باقر النمر به دست حکام جنایتکار سعودی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، طلاب حوزه های علمیه و تمام مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می گویم .

سال هاست که دست پلید این جنایتکاران به کشتار مسلمانان آلوده شده است آنچنان که اندیشکده واشنگتن اعلام کرد حکام سعودی جنایتکارترین افراد در سال 2015 هستند .

حکام خون آشام آل سعود به اسم اسلام و با ادعای خادم الحرمین الشریفین به نیابت از شیطان بزرگ امریکای مستکبر و صهیونیست های کودک کش در چهار گوشه جهان اقدام به کشتار مسلمانان کرده اند ، از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن و تخریب حرث و نسل گرفته تا تجهیز و تربیت فکری - نظامی گروه های از خدا بی خبر و جنایتکارانی همچون داعش و النصره در عراق ، سوریه ، افغانستان و پاکستان و جنایتکارانی همچون بوکوحرام در آفریقای غارت زده و حمایت از حکام مستبد و ظالم در منطقه خصوصا بحرین ؛ روزی نمی گذرد که انسان های مظلوم به دست این طایفه از خدا بی خبر کشته و مجروح نگردند .

آدم کشی و نسل کشی انسان های بی گناه ، خلق و خوی سران وهابیت از خدا بی خبر است تا آنجا که به حاجیان ره کوی دوست نیز رحم نکرده و با لباس احرام و لب تشنه از کشته ها پشته ساختند و حتی به ابدان مطهر آنها نیز بی حرمتی کردند .

حکام سعودی بدانند سرنوشت آنها نیز همچون سرنوشت فرعونیان ، نمرودیان ، قارونیان و یزیدیان است . لعن و نفرین خدا بر این خاندان پلید و درود و رحمت و غفران خداوند بر تمامی شهیدان ، شهیدان یمن ، بحرین ، عراق ، سوریه و نیجریه و بر روح آیت الله شیخ نمر باقر النمر این مرد والا مقام و روحانی آزاده و سربلند .

انشاءالله به زودی انتقام این خون های به ناحق ریخته ، به دست انسان های پاک و مجاهد محقق خواهد شد .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

حجت الاسلام ابراهیمی ـ امام جمعه زرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار