رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان چرام از دستگیری سه اکیپ متخلف در یک روز در مناطق آزاد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 05 January 2016
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان چرام از دستگیری سه اکیپ متخلف در یک روز در مناطق آزاد این شهرستان خبر داد.

سید مجدالدین تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چرام، اظهار داشت: از متخلفان 4 قبضه اسلحه، 3 قطعه تیهو شکارشده، 43 قطعه ماهی صید شده و یک عدد دفک کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: در سیزدهمین روز از نخستین ماه زمستان ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت وکنترل منطقه موفق می‌شوند 4 نفر متخلف را به همراه 4 قبضه اسلحه ساچمه زنی و بادی, لاشه 3 قطعه تیهو و 43 قطعه ماهی و یک عدد دفک دستگیر و اعمال قانون کنند.

تقوی ابراز کرد: پس از اتمام وقت اداری مامورین یگان حفاظت این شهرستان جهت گشت و کنترل به سه منطقه دشت آهو باز , رودخانه تغار و برم مرغابی از مناطق آزاد این شهرستان اعزام می شوند.

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام با اشاره به اینکه پس از حضور یک ساعت در منطقه ماموران متوجه صدای شلیک چندین گلوله می‌شوند، افزود: ماموران پس از دوربین کشی متوجه حضور دونفر متخلف در منطقه می شوند.

تقوی تصریح کرد: ماموران طی اقداماتی محسوس و نامحسوس موفق می شوند این دونفر متخلف را به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه دو قطعه تیهوی شکار شده دستگیر و اعمال قانون کنند.

وی به ادامه ماموریت و دستگیری متخلفان دیگر اشاره کرد و گفت: در ادامه ماموریت در برم مرغابی و رودخانه تغار ماموران متوجه حضور دونفر متخلف دیگرمی‌شوند که با استفاده از یک رشته تور پرتابی اقدام به صید ماهی می‌کنند.

رئیس نمایندگی محیط زیست چرام افزود: ماموران از متخلفین تعداد 43 قطعه ماهی به همراه یک رشته تور پرتابی ماهی‌گیری, یک عدد دفک, یک قطعه تیهو شکارشده , یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط می‌کنند.

تقوی خاطرنشان کرد: این متخلفان قبل از صید ماهی اقدام به شکار تیهو کرده بودند که برای تمامی آنان پرونده‌ای تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار