کرمان
سارق اینترنتی 5 میلیون ریال وجه نقد از حساب بانکی شهروند کهنوجی توسط ماموران پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. ...
کد خبر: ۱۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 06 January 2016
سارق اینترنتی ۵ میلیون ریال وجه نقد از حساب بانکی شهروند کهنوجی توسط ماموران پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ شاهپور بهرامی گفت:با شکایت فردی ۳۷ ساله در خصوص سرقت اینترنتی ۵ میلیون ریال وجه نقد از حساب بانکی وی کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده است.
وی افزود:متهم ناشناس این پرونده با در اختیار داشتن رمز دوم حساب شاکی در مراحل متعدد با خرید اینترنتی خرید شارژ تلفن و پرداخت قبض های خدماتی از حساب وی سرقت کرده است.
سرهنگ بهرامی به هماهنگی با قاضی پرونده و شناسایی کامل متهم اشاره و تصریح کرد:این سارق اینترنتی که فردی ۲۸ ساله بود،توسط پلیس فتا دستگیر شد.
وی با این اینکه متهم از آشنایان شاکی است،خاطرنشان کرد:وی با مشاهده اسناد و مدارک پرونده به جرم خود اعتراف کرد.
به گفته این مسئول انتظامی شاکی از متهم می خواهد تا برای وی انتقال وجه انجام دهد و متهم نیز با سوءاستفاده از این فرصت،شماره کارت وی را ذخیره و رمز دوم را فعال می کند.
سرهنگ بهرامی توصیه کرد:به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید و با فعال کردن سامانه پیام کوتاه،به طور مستمر تراکنش های حساب خود را کنترل نمائید.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان استفاده از رمزهای قوی و تغییر متناوب آن را یکی از اقدامات موثر در کاهش احتمال وقوع سرقت از حساب بانکی معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار